Bukefalos 28 år!

Hundrastgårdar i göteborg

escodobe

Trådstartare
Man får tydligen inte länka till bloggar. Men snart kommer det bli ännu lättare för hundägare att hitta till hundrastgårdar.

Mer än så vill jag inte avslöja.:D
 
Sv: Hundrastgårdar i göteborg

Jag väntar med spänning....blev väääldigt nyfiken och intresserad :) :D
 
Sv: Hundrastgårdar i göteborg

Oj, tack :o

Grattis för artikeln i tidningen, men hemskt underligt att de missade att lägga ut adressen. Har kikat in i bloggen då och då, blev jätteförvånad över att det fanns en rastgård i Lövgärdet. Vet du om den är ny? Jag bodde där (med hund) när jag var yngre.

Jajjamen den är ny. Exakt hur ny den är vet jag dock inte. Ja någon måste ha glömt att tänka när de publicerade artikeln;)
Bilden är tagen där förresten.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Finns det? Med tålig menar jag att den ska klara av 37 kg explosiv boxer som både segdrar och kan göra rejäla ryck. Inte utfall mot...
Svar
12
· Visningar
919
Senast: Linda_A
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 413
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 366
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 232

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp