Hur bra koll har ni på era rosetter?

Kissing Spine

Trådstartare
Som man får när man tävlar alltså. Vet ni var, när och vilka klasser de är ifrån?
Jag känner mig duktig, har skrivit upp ända från min första; häst, klass, gren, datum, inne eller ute, och ev. placering eller clearround. :)

så hur gör ni? Skriver ni upp och hänger upp, eller ligger dem bara i en låda och skräpar? ;)
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag brukar skriva på rosetterna.. Men pokalerna orkar jag inte med å märka ;) Hehe..
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Skriver där bak på mina rosetter: hästens namn,datum,klass och placering eller unghäst.
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Gjorde det i början men orkade inte sen efter ett tag, kommer säkert ångra det en vacker dag...
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Skriver på baksidan av alla, sen åker de ner i en låda på vinden.
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag brukar skriva på baksidan av rossetten, men har bara fått ett 20-tal än så länge...
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Skriver på baksidan och hänger upp dom.
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Skriver hästens namn, datum, klass och ev. placering om det är en vit rosett. Sen hänger jag upp dom på väggen! Fast jag har bara 70st än så länge..

Dessutom skriver jag upp all info om tävlingen i ett dokument på datorn.
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

självklart har jag stenkoll på mina rosetter och även plaketterna. jag märker allt med plats, datum, klass, resultat, häst osv
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag skriver alltid på baksidan häst och datum, plats (klubb) brukar stå på framsidan av rosetten annars så skriver jag det med. Sen så sätter jag upp rosetterna på väggen där hemma över sängen....har inte så många rosetter än, tur är väla det...
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

skriver datum, tävlingsplats, poäng, %, häst och domare, om jag kommer ihåg..

just nu hänger de på min vägg här nere på skolan.. Behövde något att fylla upp väggen med.. Innan låg de mestadels i en låda under sängen...
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Både jag och sonen har full koll, skriver ALLT på baksidan. Även plaketter. Samt att jag har det dokumenterat i datorn. Sitter i rosettskåp på väggen.
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

jag har skrivit på alal rosett häst, klass, resultat, datum & placering samt lats men oftast står det på ju.

samma med de flesta pokaler, men tro det eller ej tror jag har koll på alla båda pokaler och rosetter utan att vända och kolla på dom och det är ändå 120rosetter.
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag skriver vilken häst det var, datum och så ev. placering. Sen hamnar de på väggen.
Sen har jag en pärm där jag lägger in alla möjliga papper från tävlingen (startlistor osv...) och så gör jag en skiss över hur banan var så man har nått att ta lite ideér ifrån om det står helt still i huvet på träningarna! ;)
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

raderad, blev dubbelt
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Inte för att jag har jätte många rosetter att skryta med men..:p
Skriver: Häst, klass, hopning/dressyr och poäng/%, plats (om det inte står på framsidan av rosetten).
Samma med plaketterna (stava?) då tar jag en klisterlapp (sån man kan sätt apå burkar eller böcker åså) och fäster den på baksidan och skriver.

Rosetterna hängs upp på ett snöre på väggen
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Kan tillägga att mina också hänger på väggen... Till kattungens stora förtjusning :smirk:
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Mina hänger i hallen, men jag har ingen koll från vilka tävlingar och när, förutom¨på några enstaka av rosetterna.
 

Liknande trådar

Hundträning Min hund är duktig på byteshandel när det kommer till icke ätbara saker som pinnar, skräp osv. Däremot när hon hittar mat ute så lyssnar...
Svar
16
· Visningar
1 057
Senast: AraSlei
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 216
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 425
Senast: Hazel
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp