hur förvarar ni era stallkläder etc?

lucidor

Trådstartare
Ni som förvarar era stallkläder hemma hur och vart förvarar ni dom för att undvika att allt annat börjar lukta häst?

I min förra lägenhet fanns det massor inbyggda garderober så då var det jättesmidigt att bara göra en av dom till en stallgarderob men i lägenheten jag bor i nu finns det inga såna utrymmen, och det är mögel i källaren så där vill jag inte förvara kläderna så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det hela
 
Sv: hur förvarar ni era stallkläder etc?

Finns flera trådar om förvaring av stallkläder i lägenhet redan, se i dem så får du lite inspiration :)
 
Sv: hur förvarar ni era stallkläder etc?

Jag har mina i en sån där stor låda under sängen, har flera uppsättningar och tvättar dem ofta. Funkar bra! Ytterplagg som jackor och stövlar har jag i stallet.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Zacci
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 065
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 306
Senast: Calmiche
·
Hemmet Någon röker nere i vårt förråd (lägenhetshus med förråd i källarplan). Jag var nere idag för att hämta en sak i förrådet och kände att...
Svar
11
· Visningar
1 386
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp