Hur går man ur?

S

sandrorita

Hej, jag har en fråga gällande hur man som medlem går ur bukefalos? Jag har så många sidor som jag är medlem i och känner att jag måste prioritera de sidor jag är inne på mest. Jag vill därför endast bli en gäst på detta forum. Hur ska jag gå till väga? :) / MVH Sandra :)
 
Sv: Hur går man ur?

Men det är ju bara att sluta att logga in om du inte vill vara kvar :confused: Man kan väl inte längre skriva inlägg som Gäst.

Man kan inte gå ur utan om du slutar logga in så avslutas ditt konto efter något år. Nåja i särskilt speciella fall kanske Gunnar kan avsluta ditt konto, jag vet inte.
 
Sv: Hur går man ur?

okej, då slutar jag helt enkelt att logga in :) Tack för svaret endå :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! Jag skriver med hopp om att få lite klarhet i vad som gäller angående att gå, d.v.s. lägga spår eller helt enkelt promenera...
Svar
19
· Visningar
648
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 715
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 656
Senast: YlvaG
·
  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 526
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp