Hur gåre för era -04???

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

lillaJag_

Jag är 13 o har en ponny som är 4, jag har i sommras ridit in honom. I maj började jag sitta på honom och i agusti så kunnde jag galoppera. Han var väldigt lugn att rida in men nu har han tagit till sig några fula ovanor, t ex att springa i från en i hagen, dra i väg när man är ute o går med honom mm. I ridningen är han oftast lugn, men ibland lite trilskig!
Men han är den första ponnyn som jag har litat på så mkt så jag kommer nog aldrig att kunna sälja honom, även om han blir för liten.:love:
Jag skulle vilja veta hur det går för era -04?? :)
Kram Lisa!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 188
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 370
Hästhantering I maj 2022 så hittade vi en underbar 16 årig Irländsk sporthäst som vi bestämde att vi skulle köpa. Efter godkänd besiktning så köpte vi...
Svar
17
· Visningar
3 335
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 061

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp