Bukefalos 28 år!

hur gör jag?

S

sandrorita

jag tänkte bifoga en bild på forumet/inlägget men vet inte hur jag ska göra. Då jag trycker på bifoga bild kommer det bara upp URL..forml.r.. bifoga bild ... någonting. Vad betyder det och hur ska jag göra för att tex lägga in en bild från " den här datorn "?:)
 
Sv: hur gör jag?

Du måste lägga upp bilden på internet först, på tex www.imgur.com eller en annan bildsite. Du kan inte lägga upp direkt från din egen dator.
URL är addressen till bilden som du ser i addressfältet (eller högerklickar på bilden och väljer "egenskaper".
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 469
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
598
Senast: tuaphua
·
Hästvård Lång historia kort, vi köpte en ponny förra hösten så detta har varit vår första sommar. Och det har varit en jobbig sommar. Han har...
Svar
0
· Visningar
528
Fritid Jag tänkte att vi kunde ha en inspirationstråd för friluftsliv/ vandring/ utomhusaktiviteter etc. Har du varit på något speciellt ställe...
Svar
2
· Visningar
279
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp