Bukefalos 28 år!

Hur kan jag hjälpa min häst? Pälssättning!

Hej! Något mer protein tror jag inte att jag vågar lägga på för tillfället.. Har dock börjat ge lite b-vitamin så får vi se om det hjälper. Tycker dock att pålle är nååågot piggare just nu. Han verkar växla tänder också ( är 5 år så de borde redan ha bytts, men har hittat en som är lös och är på väg bort) så jag tror att det kan påverka med. (Och jaaa han kollas av tandläkare OFTA just nu... ;)) Vi rider på, men sänker ribban helt enkelt!
 

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 444
Foder & Strö Här kommer ytterligare en foderfråga i mängden, dock med analys. För äntligen har analysen på hösilaget kommit, och jag sitter och...
Svar
4
· Visningar
1 387
Senast: mackan
·
Hästvård Kan börja med att säga att jag inte vill outa mig alltför mkt, den som vet vem jag är vänligen håll det för dig själv. Nyligen hyrde...
2
Svar
38
· Visningar
9 630
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Måste man tillsätta järn i foderstaten eller räcker det att koppar/zink/mangan kvoten stämmer? Vet att kvoten ska vara 1:3:3:3 men blir...
Svar
0
· Visningar
679
Senast: Glimm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp