Hur många facebookgrupper kan man vara med i?

Rosett

Trådstartare
Jag är med i 23 st. Gick nyligen med i några nya och gick ur några andra...bl. a en där medlemmarna skrev så lite och grundaren spammade så allt som andra skrev försvann. :down:

Hur många är ni medlem i?
 
Jag var tvungen att stänga av aviseringar, man blir ju knäpp när det poppar upp en ruta hela tiden. :arghh:
 
39, men jag insåg nu när jag räknade dem att den del är inaktuella och kan rensas bort. Jag har ganska många olika loppis-grupper, man vill ju inte missa något fynd. :D Eller ännu bättre - om någon söker ngt jag har, som bara ligger och skräpar. :p
 
Oj vad mycket grupper ni är med i! Jag är med i fyra, två av dem är inte längre aktuella och en av de andra två skulle jag också kunna gå ur.
 
14. Aktiv i kanske...4, admin i en annan :)
Aha, 14 offentliga grupper. Där är jag inte speciellt aktiv, de jag är mest aktiv i är dolda/hemliga :D
 
Herregud så många alla är med i :eek:
Känner mig som värsta facebookoskulden nu med mina 5 grupper!
1 köp och säljsida, en för min hundras, en för familjen, en för en klick vänner med särskild bakgrund och en fotogrupp.
 
Jag är admin för en öppen grupp, där diverse spammare också söker medlemskap.
Ser då och då fb-profiler som är med i flera tusen grupper. Det lär inte finnas någon begränsning.
 

Liknande trådar

Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
826
Senast: Lavine
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 352
Senast: Mineur
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 924
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 444
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp