Bukefalos 28 år!

Hur många

Gnist

Trådstartare
Utnyttjar ignorerlistan ??

Vad krävs det av en annan användare, för att hamna på just Din Igg-lista ??

Jag har iggat en användare, eftersom att denn* är en kappvändare, som jag till slut ledsnade på........
 
Sv: Hur många

Finns det en sådan lista??
Hur fungerar den??

:confused:
 
Sv: Hur många

Själv skulle nog aldrig ignorera någon, men jag tror faktiskt jag har blivit det av någon, dock kommer jag inte ihåg vem det är.


- Ejniz
 
Sv: Hur många

Ja precis?!?Hur fungerar den? :confused:

*undrar hur många som ignorerar mig??*

Jag har inte hittat nån jag vill ignorera, håller mig till de trevliga Bukefalisterna!! :banana:
 
Sv: Hur många

Jag är alldeles för nyfiken för det, även om jag vet att vissa användare gör mig irriterad nästan oavsett vad de skriver. Man kan ju inte följa en debatt om man inte kan läsa alla inläggen (och den stora majoriteten är ju vettiga inlägg)
 
Sv: Hur många

Gå in på en användare,(som när du ska skicka pm) så finns det två alternativ, lägg till som kompis / lägg till på ignorlista
 
Sv: Hur många

Jag har en på min ignorera-lista. Det är en användare med upprepade avstängningar bakom sig, som jag ofta retade mig på eftersom hon kan skriva ganska elakt. Efter att ha råkat i ett par trista pm-diskussioner, så ignorerade jag henne. Praktiskt, tycker jag - jag behöver inte se hennes inlägg, och hon slipper en arg Mabuse.
 
Sv: Hur många

Jag tror ju inte att någon talar om för en användare att den är iggad....
 
Sv: Hur många

Gnist skrev:
Jag tror ju inte att någon talar om för en användare att den är iggad....

Den här personen talade om det dock. :D Synd bara att jag inte kom ihåg vem det var, skulle vara intressant nu...


- Ejniz
 
Sv: Hur många

jag har aldrig haft någon på min ognorerar lista, tål man inte se vad andra skriver är man bara löjlig tycker jag.
 
Sv: Hur många

Tja jag vet inte, Morotsbiten och alla hennes "föregångare" har sagt att jag med flera ligger på hennes ignorerarlista, men jag vet inte ibland svarar hon ju ändå...:crazy:
 
Sv: Hur många

hästhandlarjävel skrev:
jag har aldrig haft någon på min ognorerar lista, tål man inte se vad andra skriver är man bara löjlig tycker jag.

Okey, "aldrig" är ett starkt ord för en månad, tycker jag.... :smirk:
 
Sv: Hur många

Periodvis har jag valt bort några som enbart reatde upp mig. De skrev bara dumheter så det var bättre att slippa se deras skräpinlägg.
 
Sv: Hur många

hästhandlarjävel skrev:
jag har aldrig haft någon på min ognorerar lista, tål man inte se vad andra skriver är man bara löjlig tycker jag.

Tja, löjlig och löjlig - varför ska jag sitta och läsa elaka påhopp på folk som jag bara blir arg och ledsen av att se? Användaren jag ignorerat har aldrig varit på mig i någon diskussion, det är hur hon skriver till andra som gör mig arg. :crazy: Och nu slipper jag ju se dem längre! :bump:
 
Sv: Hur många

Jag har ingen uppsatt på ignoreralistan, dock fick jag så sent som igår 1 pm av en användare som informerade mig om att jag minsann var uppskriven på hennes lista :rofl: .
Huhuhu vad räääädd jag blev ;) ...

Precis som så många av er andra retar jag mig på en del användare men det är ju faktiskt bara till att strunta i att svara. Likaså gäller för dom som irriterar sig på mig, det är bara till att skita i svarsknappen :idea: .
Men den fyller säkert ett syfte för någon och då är ju den funktionen bra.
 
Sv: Hur många

Jag har aldrig ignorerat nagon, och jag hoppas att jag inte ar ignorerad av nagon heller.
Bukefalos ar ett diskussions forum pa internet, man kan faktiskt skippa att lasa vissa PM om man inte bryr sej eller vill veta.
 
Sv: Hur många

Det har aldrig fallit mig in att jag skulle kunna reta upp mig så mycket på någon att jag skulle använda den funktionen. Kanske skulle jag överväga att använda Ignore ifall någon började "förfölja" mina inlägg med personliga påhopp... Å andra sidan är jag ju vääääldigt nyfiken av mig så det skulle nog ändå bli svårt... :p
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: Smulu
·
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 844
Senast: Enya
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 073
Senast: Bulldoozer
·
Hästmänniskan Jag har dragits med tidvis ganska rejäl smärta vid ridning under flera år. För ett par år sen sökte jag hjälp genom sjukvården och då...
Svar
8
· Visningar
670
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp