Bukefalos 28 år!

Hur många

Sv: Hur många

Jag har legat till några där ett tag för att slippa bråk och för att slippa se deras inlägg för en stund.
Sen tar jag bort dem därifrån efter ett tag, irriterar man sig på en användare tycker jag att ist för att tjaffsa kan man ju lägga den på iggnore listan så slipper man ju se deras inlägg.
De jag dock saknar på denna sida är att om man lägger en på iggnore list så tycker jag att denna person inte skall kunna se vad man själv skriver i forumena.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: Smulu
·
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 845
Senast: Enya
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 112
Senast: Bulldoozer
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
30
· Visningar
2 600
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp