Bukefalos 28 år!

Hur många

Sv: Hur många

Jag har aldrig igonerarat någon, man ser ju ändå om personen svarat till en så då blir jag så nyfiken att jag ändå vill se.. :D

Har varit på en användares ignoreralista vad jag vet om.
 
Sv: Hur många

Gnist skrev:
Utnyttjar ignorerlistan ??

Nä, men jag tycker att de som gör det är ganska coola. De väljer bort sånt som stör dem, eller gör dem upprörda. Det är smart! Själv är jag nog lite för nyfiken för att kunna vara så konsekvent.
 
Sv: Hur många

Jo, när man märker att vissa enbart skriver puckoinlägg så har jag hellre valt bort dem en tid.

Varför ödsla energi på dem?
 
Sv: Hur många

Lånar tråd.

Har haft nån på ignoreralistan..ja. Men igentligen så verkar det inte behövas eftersom dom inom 48 timmar sedan blir bannade.. :devil:

Hellre ingoreraknapp än att behöva läsa elaka inlägg där påhopp och "långt över gränsen" kommentarer flödar.

Har själv ett hett humör och det är lätt att man "trillar i fällan" och blir lika dum tillbaka..

Så det man inte ser..lider man inget av.. :idea:

AM
 
Sv: Hur många

Det som roar mig lite är att folk så gärna vill tala om att de har någon på ignorera, åtminstone hon som blivit bannad några gånger under olika nick påstod ju att han hade Snuffsan och mycket_irriterad på ignore men sen svarade hon på deras inlägg i alla fall :rofl:
 
Sv: Hur många

Lånar

Har ingen på min lista. Behövs inte. Håller med Nafayett här. Har själv ganska hett temprament och trillar i fälla alltför ofta, men sedan finns det dom goa vännerna här :love: ni vet vilka ni är. Som talar om för mig att ta det lungt och inte ta åt mig. Om jag sedan har hamnat på någons igg lista vet jag inte, och inte heller bryr jag mig. Vill dom inte läsa vad jag skriver så är det upp till dom.
 
Sv: Hur många

*knapplån*

Att behöva ignorera ngn kan jag förstå. Men kompislistan vad är den bra för?
 
Sv: Hur många

Jag kan nog tillfälligt ignorera de som jag tycker är tarvliga men vill ändå inte ha en ignoreralista.

Min bannlysning av en användare gäller oftast bara i en tråd dessutom. Jag orkar inte hålla koll på vem som sagt vad till mig heller för den delen.
 
Sv: Hur många

alazzi skrev:
Det som roar mig lite är att folk så gärna vill tala om att de har någon på ignorera, åtminstone hon som blivit bannad några gånger under olika nick påstod ju att han hade Snuffsan och mycket_irriterad på ignore men sen svarade hon på deras inlägg i alla fall :rofl:
:angel: Känner igen det där, undrar om det är samma persons ignoreralista jag befann mig på ;)
 
Sv: Hur många

Skulle vara intressant att veta om nån/några har mig på sin igg-lista :D

Själv skulle det krävas väldigt mycket innan jag skulle ignorera en användare här, även om en del driver mig till vansinne med sina inlägg & kommentarer ibland så är jag för nyfiken för att kunna ignorera den personen ;)
Har ingen på kompislistan, mest för att jag är "lat" & inte orkar lägga till nån.
 
Sv: Hur många

Gnist skrev:
En kappvändare, är en som "vänder kappan efter vinden" och bara håller med än den ena och än den andra beroende på vem av två/flera parter, som ser mest framgångsrik ut för tillfället, och som inte har någon egen åsikt om någonting.....

En politiker med andra ord :)
 
Sv: Hur många

*knapp*

Jaaa, en tvärtom ignoreraknapp skulle vara så (!!!) smidigt!:D
 
Sv: Hur många

Ja man vet ju att vissa ger sig fasen på att missuppfatta eller att en del har ett helt annat sätt att resonera (typ allt är Kolsvart eller Bländvitt) och bara letar fel hos andra.

Dom skulle jag vilja slippa i en diskussion - jättekul när man vill resonera o diskutera en åsikt men jag vill inte bli utsatt för att ha åsikter som inte är mina.

Så en tvärtomignonerarknapp skulle vara fint.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: Smulu
·
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 846
Senast: Enya
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 113
Senast: Bulldoozer
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
32
· Visningar
2 619
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp