Hur ser det ur i eran sadelkammare

Sv: Hur ser det ur i eran sadelkammare

Äntligen kan jag få bidra med bilder i den här tråden!! Har tjatat & bönat om att min sadelkammare ska byggas i snart tre år & nu äntligen har maken byggt den :)

Bild från början:
skb1.jpg


Bild när den börjar ta form:
skf1.jpg


Bild 2 under byggnation/målning:
skf2-150x150.jpg


Ena sidan nästan klar (saknar några inredningsdetaljer som tillkommit efter)
sk1-150x150.jpg


En bild till:
sk2.jpg


Sista bilden:
sk3-150x150.jpg


Är toknöjd!!!
Nu ska bara en garderob in (för täcken & schabrak) samt diskbänken kopplas in...
 
Sv: Hur ser det ur i eran sadelkammare

Väldigt fint i din sadelkammare men jag säger bara mössens eldorado med så massa täcken, schabrak etc som ligger/hänger öppet!!

Jag har allt i garderober och skåp i min sadelkammare numera, endast sadlar och träns hänger framme. Ångrar att vi inte byggde större, tycker det är lite dålig plats. 3x3 är min och jag har många saker..... :p
 
Sv: Hur ser det ur i eran sadelkammare

Vi har ju haft stallet i 3 år nu och jag har inte haft en enda mus, vi var väldigt noga när vi byggda sadelkammaren att täta så det inte skulle komma in några möss. Dettutom har vi 5 katter som nästan aldrig kommer in längre, de trivs i stallet så de håller rent, har sett en mus i en box en gång.
 
Sv: Hur ser det ur i eran sadelkammare

Då ser man ju om mössen varit framme i alla fall. Jag fick besök i garderoberna och det märkes ju inte förrens det var försent och alla fintäcken var tuggade på :(
 

Liknande trådar

Gnägg Brukar eran ridklubb ha luciashow? Vad brukar ni ha för nummer och kringaktiviteter? Jag tillhör en liten ridklubb och tycker det är...
Svar
3
· Visningar
671
Senast: Fiorano
·
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
13 960
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Anläggning hej är det någon som har lust att lägga in en bild på eran ridbana om ni har en och skriva storlek på den:p
Svar
1
· Visningar
713
Senast: ameo
·
Tjatter Vill ni visa bild på eran vigselring? Förlovningsringen är i guld, helt slät. Vill ha en vigselring med en sten i. Eller ja bilden jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 797
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp