Hur skulle ni göra i ett sånt här läge?

Nu har vi tagit beslutet att lille lurvas får somna in. Förhoppningsvis kan dom göra det på tiden vi hade bokat men det ska vi ringa och fråga.
Det känns jättekonstigt och så klart funderar jag på om det är rätt beslut och tvivlen kommer som ett brev på posten.

Jag tycker det låter klokt. Jag tycker inte man behöver ha tvivel om det ska vara för tidigt när hunden levt ett långt gott liv.
Det enda jag inte vill ångra är att jag låtit det gå för lång tid.
Kram till er i det här svåra!
 
Nu har vi tagit beslutet att lille lurvas får somna in. Förhoppningsvis kan dom göra det på tiden vi hade bokat men det ska vi ringa och fråga.
Det känns jättekonstigt och så klart funderar jag på om det är rätt beslut och tvivlen kommer som ett brev på posten.

:heartheart:heart
 

Liknande trådar

Hundträning Min mammas hund säger ofta till andra hundar om dom kommer för nära. Hunden har hälsat på grannhunden vid flertalet tillfällen. Mammas...
Svar
3
· Visningar
945
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 724
Senast: Rie
·
Hundträning Jag har mina teorier om detta och tränar mina hundar på det sätt som jag tror ska kunna leda till min målbild. Men sen jag blev...
2
Svar
31
· Visningar
4 892
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
22 019
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp