Bukefalos 28 år!

Hur tänker fästingar?

Sv: Hur tänker fästingar?

Söta???:confused: Du måste skämta människa!:p Det kan inte finnas nåt fulare, äckligare, mer motbjudande än fästingar. Det finns liksom ingen mening med dom, de tillför inget! Är bara otäcka!:crazy:

App app app. Forskare håller på att ta fram en ny astmamedicin mha fästingar :idea:
 
Sv: Hur tänker fästingar?

Kan meddela den sorgliga nyheten att sötisarna åkte just den föreslagna vägen - toan :cry:.
 
Sv: Hur tänker fästingar?

Fästingar tillför visst. ALLA djur har en mening. Fästingar för att hålla nere poppualtionen av djur.
 
Sv: Hur tänker fästingar?

Röstar även på blodiglar:eek:Fick fyra på fötterna på en bushwalk i Australien. Vidriga djur!
 
Sv: Hur tänker fästingar?

Varför angagera sig och koka vatten ? Samma med elda. Varför inte bara toan direkt ?

dör de ju inte! :devil: Det finns inget annat djur (inte ens mygg) där jag inte ens reflekterar negativt över att jag dödar utan bara vill ha hämd.

(dessutom har jag bara utedass på landet :D )
 
Sv: Hur tänker fästingar?

dör de ju inte! :devil: Det finns inget annat djur (inte ens mygg) där jag inte ens reflekterar negativt över att jag dödar utan bara vill ha hämd.

(dessutom har jag bara utedass på landet :D )

jag håller med. Blev getingstucken i käften en gång som 10-åring, men det var ingenting jämfört med att bli värddjur åt en fästing-j***l som ogenerat smaskade blod i min - eh - skreva förra sommaren! :devil:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 404
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 372
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har sen länge haft ett intresse att vilja bli uppfödare, men känner nu att jag vill öka min kunskap och se vad ni som kanske...
2
Svar
24
· Visningar
2 532
Senast: snorp
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 713

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp