Bukefalos 28 år!

Huvudvärk?!

RIA

Trådstartare
Jag har haft konstant huvudvärk med några få korta pauser från det under några dagars tid nu. innan det hade jag huvudvärk ca varannan dag i 1-2 veckor.

vad kan det bero på? känner någon igen sig??
 
Sv: Huvudvärk?!

ingen alls?

sitter här med ett huvud som snart sprängs :(
 
Sv: Huvudvärk?!

Jag har osså haft mkt huvudvärk under denna graviditet, ingen aning om varför dock. Förra veckan hade jag ont 3 dgr i rad, vaknade tom med sprängande huvud. :( Då är det inte roligt.
Vet iofs att jag lätt får ont om jag sover dåligt, äter dåligt och/eller stressar och jag gissar att kroppen är extra känslig när man är gravid?
 
Sv: Huvudvärk?!

Jag har haft mycket huvudvärk (varje dag) sedan jag började med p-piller igen. Härligt med biverkningar :grin: men det går ju för hoppningsvis över...
 
Sv: Huvudvärk?!

Jag har ingen koll på om du är gravid eller så men jag hade en del huvudvärk första veckorna när jag var gravid.
 
Sv: Huvudvärk?!

Jag har haft mycket huvudvärk (varje dag) sedan jag började med p-piller igen. Härligt med biverkningar :grin: men det går ju för hoppningsvis över...

Jag kan inte äta p-piller p g a att jag får sån huvudvärk. Den går bara över när jag slutar knapra piller. Hoppas du mår bättre snart
 
Sv: Huvudvärk?!

jo, jag är gravid i vecka 22. hade inte så här under förra graviditeten. så förstår inte varför jag ska få det denna gången...

har inte huvudvärk alls i vanliga fall.
 
Sv: Huvudvärk?!

Vätskebrist?

Min bästa kompis är nu 4 st. Resorb upplöst i 2-3 liter vatten som jag kånklar i mig, per dag. ingen huvudvärk här längre!

Innan hade jag konstant morgonhuvudvärk samt ansträngningshuvudvärk.
 
Sv: Huvudvärk?!

Känner igen det där!
Antingen är det järnbrist, vätskebrist, eller sover du för dåligt, kolla kudde och madrass! Väderomställning kan det också vara. Stress.
 
Sv: Huvudvärk?!

*kl*

järnvärdet låg på 123 i onsdags när jag var hos min bm. blodtrycket låg på 140/70. något högt för att vara mig. på inskrivningen låg det på 110/65 så det höjer sig precis som med sonen. där slutade det på 145/100 :crazy:

jag dricker en hel del tycker jag. runt 8 glas vatten om dagen, samt 2-3 koppar te. även lite coca cola slinker ner eftersom bebis vill ha det :D

madrassen är det inget fel på, köptes ny för ca 2 år sedan å det är den skönaste säng jag någonsin haft :love: har redan sovit 1 graviditet i den.

stress hoppas jag verkligen inte det beror på med tanke på att jag bara går hemma hela dagarna. med andra ord kan man kalla mig hemmafru å det känns inte alltför jobbigt.

Jag brukar få huvudvärk när det ska åska, men det har ju varit fint väder hur länge som helst nu. det känns inte som denna huvudvärken heller då, utan det spänner mer vid väderomslag.

denna huvudvärken sitter i pannan å upp på hela huvudet. inget i bakhuvdet...
 
Sv: Huvudvärk?!

nix... men det brukar inte hjälpa i vanliga fall heller om jag skulle ha huvudvärk.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag började med minipiller, Azalia, när mensen kom igång efter Marodören för ca 6 veckor sedan och jag mår så skrutt. Huvudvärk...
Svar
4
· Visningar
551
Senast: bumpo
·
Kropp & Själ Jag har precis fått både blodtransfusion och järninfusion efter att mina blodvärden sjunkit i botten pga missfall av tvillingar...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Jag blir tokig snart, dottern är sjuk konstant! Hon går 3 dgr i veckan på föris och hinner gå en vecka innan hon är sjuk igen. Men under...
2
Svar
22
· Visningar
1 785
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
811

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp