Bukefalos 28 år!

Jag bor långt ute på vischan i en lägenhet på 40kvm. Har ca 4 mil till en stad. Den är byggd på 60-talet och standarden är där efter. Den betalar jag 3000:- plus el och bredband för.

Så jag tycker inte 5000:- för den lägenheten du beskriver är dyrt.
Ska träffa hyresvärden idag är det tänkt. Det enda som jag egentligen tycker borde dra ned hyran är att jag inte kan utnyttja förrådet. 5000 kr hade väl varit rimligt för en sådan lägenhet om jag nu kunnat nyttja allt som "hör till" lägenheten, inkl förrådet. Men nu kommer jag få ha alla mina flyttkartonger, cykel osv inne i lägenheten iom att jag inte kan använda förrådet. Men vi får se var värden säger.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 344
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 104
Senast: Habina
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 693
Samhälle Nog för att folk är vilda men idag såg jag en annons där man tycker att minst 4 personer kan bo i en 2:a... " har delat sitt första...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
13 250
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp