Hyresrätt i mindre stad

Idas

Trådstartare
Hur går man tillväga för att hitta en hyresrätt i exempelvis Trosa, Nyköping eller Gnesta?
 
Om man kan tänka sig typ "hur på landet" eller något liknande kanske det är värt att läsa annonser också. Blir ju privatvärd då.
De kan väl tänkas annonsera i SN, kanske på blocket (under uthyrning bland vanliga annonserna, inte på bostadssidan), hästnet om det är hästfolk de vill ha.
Fanns dock inget på Hästnet som var aktuellt datum på. Ibland ligger sådana från förra året kvar.
 
Så pass "stora" ställen har ofta lägenheter som äga av större bostadsbolag samt även en del privata.
Bara googla så hittar du :)
 

Liknande trådar

Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
372
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Crossline
·
Juridik & Ekonomi Min sambo och jag har båda fått höjda löner, vilket gör att vi enligt amorteringsreglerna inte längre behöver amortera 3% utan bara 2%...
2
Svar
34
· Visningar
4 202
Senast: t4bb3
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp