I-landsproblem?

YorkWann

Trådstartare
Och ja, jag är "hundmänniska" :D

Och katter brukar väl inte direkt digga mig, men denna (som jag bor med en vecka nu) gör tydligen det. HUR tusan får man bort en katt som bestämt sig att mitt knä är hans säng? (Jag vill äta...)

Puttar jag ner honom skakar han på sig, hoppar upp och lägger sig tillrätta igen ju.... :cool:

(Ja, jag skrev ju I-landsproblem :D )
 
Sv: I-landsproblem?

Man sitter där som ingenting med lilla missen i knäet, täcker sagd misse med en kökshandduk eller vad man nu har liggande så det inte kommer mat på missen, och inga missehår i maten, och sen äter man :D
 
Sv: I-landsproblem?

man får ta fram det stora tålamodet och butta ner katten igen.
och igen...
och igen....
och igen.....
och igen......
och igen.......
och igen........

och igen.

kan hända att du får butta ner några gånger emellanåt åxå.

katter kan ju tyvärr vara envisa som synden och det gäller att vara envisare!

eller finna dig i att du lever i en värld där katten regerar och du är hans ägodel att göra som han vill med. :angel:
 
Sv: I-landsproblem?

Om det bara gäller en vecka kan du väl härda ut. Det kräver mindre energi än att försöka ändra på katten
 
Sv: I-landsproblem?

Man sitter där som ingenting med lilla missen i knäet, täcker sagd misse med en kökshandduk eller vad man nu har liggande så det inte kommer mat på missen, och inga missehår i maten, och sen äter man :D

Ja :D Jag har som aldrig varit med om att de hoppar upp och rullar ihop sig i knäet när man sitter på en stol? (Den här verkar vara lite hund i dock, tigger bättre än mina dogs :p ) Han behärskade väl "Jag har inte fått mat på en vecka" looken. :D

Cilla, Ja, jag har insett envisheten!

Puttis; Ja, det blev så, katten vann! :cool: ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: Coras star
·
  • Artikel
Dagbok Förra helgen drog ner mig i en rejäl grop som jag inte trodde var möjlig. Jag hade ingen aning om att en marknad kunde dränera en på så...
Svar
1
· Visningar
783
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 927
Senast: ako
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 349
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp