Bukefalos 28 år!

F

Fjomp

införskaffade jag mig sporrar och strykkappor. och snart kommer mina lila shortchaps, som jag förövrigt provade hemma hos försäljaren idag, dock i en annan färg. var superbra :love: :love: och sen ska jag ha ett nytt lila schabrak, från samma försäljare. och eftersom vi köpt häst från henne så får vi rabatt på allt, så jag får schabraket för 100:- :eek: :cool: Och chapsen går på ca 220:- ..

de lila chapsen..
det lila schabraket..
 
Roligt!
Önskar att jag också hade råd att köpa nya saker! *håller tummarna för en stor lotterivinst*
 

Liknande trådar

Utrustning Har skrivit lite under dressyrsnack men eftersom det verkar bli en liten följetång så startar jag en ny tråd istället. Dom trådar som...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
22 333
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 611
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter att min pv tog en film på mig när jag hoppade i poolen så insåg jag att "oj då". Efter 4-5 månader arbetsbefriad och LAT samt en...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: Seabaz
·
Utrustning Detta är alltså av nyfikenhet och intresse, och då jag har Buke till hands så kunde jag inte låta bli att ställa frågan här. Jag tittade...
Svar
17
· Visningar
2 119
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp