Identifiera sadel

Ossiankarlsson

Trådstartare
Har nyss fått en gammal junior sadel från ett dödsbo och undrar mest för skojs skull om någon vet vad det är för märke?
 
Ser ut som Börjes gamla modell, den fanns i flera olika juniorstorlekar och brukar ofta hänga bortglömda långt inne i någon skrubb eftersom passformen tyvärr inte var så bra..
 
Ser ut som Börjes gamla modell, den fanns i flera olika juniorstorlekar och brukar ofta hänga bortglömda långt inne i någon skrubb eftersom passformen tyvärr inte var så bra..

Det kan dock gå att sälja den ändå eftersom junior/barnsadlar inte är så lätta att få tag i. Jag har sett den passa på gotlandsruss till exempel. Jag har sett sämre läder i sadlar än i den här.
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som vet vad det är för märke på denna sadel? :)
Svar
0
· Visningar
200
Senast: casio01
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 148
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: liiinnea
·
Utrustning Har en gammal sadel. Med märkning. Vet inget om den. Men verkar vara helt komplett. Märkning: En krona, o bokstäver O B
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp