Bukefalos 28 år!

Igår hämtade jag min vovve!!!!

Favina

Trådstartare
Igår vid fem så hämtade jag min lilla Jack Russel :love:

Här är lite bilder:

Vill inte vara stilla
Nu vill jag gå
Närbild

Sedan undrar jag lite, igår så gnällde han hela tiden när han inte såg mig, kunde inte gå på toa, men så fort jag satte mig så gick allt bra. Han sov bra oxå, inget gnäll iaf. Sedan har han inte ätit så mycket, men det måste ju bero på att han är i ny miljö och inte riktigt känner sig trygg.

Men det med gnällandet, när brukar det gå över? Jag har en hund sen innan och det går bra, men minns inte om han var sån.

Kram Favina :bump:
 
Sv: Igår hämtade jag min vovve!!!!

Nämen dud ni :love:
jag ska hämta min Dansk/Svenska till veckan.....

Det är nog olika hur länge dom kan gnälla, min schäfer när jag hämtade honom sa aldrig ett ljud....men nån eller några dar kan man nog förvänta sig.....
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Viva
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 057
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 555
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 539
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp