Bukefalos 28 år!

Ignorera-funktionen

Sv: Ignorera-funktionen

Såvitt jag förstår så är det person du ignorerar, vill du slippa en tråd så läs den inte.;):D
 
Sv: Ignorera-funktionen

Ja, men man kan ju inte låta bliiiii!!! Fast man inte ska. Hahaha. Dagens i-landsproblem :angel:

:o
 
Sv: Ignorera-funktionen

Men hur blir det om man ignorerar TS?

jag har aldrig provat ignorefunktionen, kanske skulle göra det... :D
 
Sv: Ignorera-funktionen

Det tjänar inte mycket till att prova lizan.
Moderatorer får tyvärr inte ignorera. :D
 
Sv: Ignorera-funktionen

Visst kan man ignorera en TS, men det blir ju lite märkligt bara när man sedan läser svaren..... på vaddå?:p:D
Som användare då förstås.
 
Sv: Ignorera-funktionen

Om du ignorerar en TS så ser du bara rubriken på den personens tråd när du har forumsidan öppen. Går du in i tråden så ser du bara att den personen skrivit så står det "detta inlägg är dolt för att personen är på din ignorera-lista", men jag kan visa inlägget ändå genom en knapp. Så det går att läsa inläggen ändå, om du inte är duktig nog att låta bli att klicka. :p Men du ser fortfarande rubriken på tråden, som det går att klicka på. Däremot fungerar inte ignorerafunktionen på chatten.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur hanterar ni er irritation kopplat till hästen? Har haft min häst sedan februari i år och hon är så fruktansvärt pillig med mulen...
2
Svar
27
· Visningar
2 429
Senast: SkorpSmulan
·
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 738
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag vill göra om lite av mitt möblemang i samband med flytt. Jag inspireras bland annat av inlägg i grupper som Återbruka mera och...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: Nepenthe
·
Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
639
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp