Bukefalos 28 år!

"Ignorera tråd"-funktion

Itchie

Trådstartare
Finns det/skulle man kunna skapa en funktion för att ignorera en viss tråd på samma sätt som man kan välja att ignorera en annan användare?
 
Sv: "Ignorera tråd"-funktion

Tyvärr behöver man vara herre över sig själv även på Internet;)

Är det en tråd man inte gillar låter man bli att inte öppna den, bara. Kan man inte det får man skylla sig själv.

(Fast jag tror egentligen att din fråga är så allvarligt menad. Jag tror mest att du vill vädra ditt missnöje över nån viss tråd. Väldigt många frågor här på bukehjälp verkar ha just den bakgrunden;))
 
Sv: "Ignorera tråd"-funktion

För att jag har så dålig självdisciplin, eller rättare sagt känner ett så starkt tvång, att jag öppnar trådar som jag på förhand vet att jag kommer att må dåligt av (djurplågerifilmer från Youtube för att ta ett exempel), precis som med vissa användare som gång efter annan kommer med urbota dumma inlägg men som man har möjlighet att blocka.

Fast mandalaki, jag var tvungen att dra på smilbanden åt din mening "Är det en tråd man inte gillar låter man bli att inte öppna den, bara." Det är ju just det jag gör :D.

Så, då vet jag i alla fall att funktionen inte existerar. Tack för svaret *hatten av*!
 
Senast ändrad:
Sv: "Ignorera tråd"-funktion

Haha, många inte blir det:D

Du är inte den första som frågat nåt i den här stilen. För ett tag sen ville nån att inlägg från ignorerade användare inte skulle synas över huvud taget för annars kan man ju inte låta bli att läsa dem. Sanslöst:confused::crazy:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 852
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 342
Senast: Rie
·
Bukefalos Gällande gamla trådar skulle jag vilja föreslå en funktion där en tråd automatiskt blir låst en viss tid efter senaste inlägget. Om man...
Svar
16
· Visningar
1 491
Senast: Gunnar
·
Dressyr Någon som har några kloka råd om ni skulle rida en häst som skjuter ut ena bogen (i detta fallet vänster bog) när ni rider? Stor och...
Svar
14
· Visningar
1 691
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp