Bukefalos 28 år!

illerägare på Bukefalos?

illernettan

Trådstartare
Hej på er alla

Jag är lite ny på just den här sidan.

Det jag funderar på är om det finns några illerägare här? Tycker det vore kul med lite nya bekantskaper :)

Själv är jag ägd av sex stycken och är på väg till Köpenhamn för att hämta upp en sjunde :).

En kort presentation av mina illrar:

Rickie född 2003, pastellfärgad, är "flockens" gamling som inte gör mycket väsen av sig. Tyvärr är han sjuk i insulinom.

Armani: född 2005, viltfärgad, en farbror som styr upp gänget och speciellt slyngeln Tulo. Har en binjureetumör.

Norpan: född 2006, viltfärgad/silver, är tanten/kärringen i gänget. Har alltid en åsikt om allt. Gummifetisch.

Alinéa Zephora: född 2007 i Frankrike, viltfärgad angora, är egentligen "flockens" mamma men hon får inte utlopp för den talangen.

Bus: född 2007, silverfärgad, han bara finns till och gör inte så stort väsen av sig. Stor kärlek till att småsmaka på fötter.

Bonita´s Charisa Amitola of Indian Ferret/Tulo: född 2011, mörkt viltfärgad, är flockens tonåring. Kardborrefetisch.

Musters Parzival: född 2010, pastellfärgad angora. Han ska hämtas i Köpenhamn på onsdag :laugh:

Håller nu tummen för att hitta någon/några nya bekantskaper/vänner. Kanske till och med hittar några gamla :)

illernettan
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp