Bukefalos 28 år!

Inaktuella trådar?

karamelldrottningen

Trådstartare
Jag skrev förr ett antal trådar på olika forum, dessa är nu borttagna. Tar ni bort dem efter ett visst antal månader, eller? Det finns ju trådar som är från Bukes begynnelse, varför får de vara kvar så länge och vem bestämmer när de ska bort?

Mvh KD.
 
Sv: Inaktuella trådar?

På snackforumen Ungdom, Äldre Ungdom, Senior och Gnägg rensas automatiskt alla trådar där ingen skrivit under de senaste två månaderna. På övriga forum raderas trådar som bryter mot regler.
 
Sv: Inaktuella trådar?

Okej, tack för svaret!

Det var förvisso på hästforum och jag tror inte att de bröt mot någon regel, men inte hittar jag dem för det...
 
Sv: Inaktuella trådar?

Ok det var dumt tycker jag, för nu hittar jag inte en tråd som jag startat tidigare och som hade en hel del bra namnförslag som jag tänkt studera en sista gång. Men då vet jag till nästa gång att de kan försvinna.
 

Liknande trådar

Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
342
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 385
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 341
Senast: Enya
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 364
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp