Ingen epost tack!

O

Orzon

Jag har valt att inte längre få epost när det händer nyheter i trådar jag prenumerarar på.
Jag har ändrat inställningar men mailen bara fortsätter att forsa in! :confused:
Varför???
Jag vill VERKLIGEN inte ha alla dessa mail och har försökt rätta till det i omgångar senaste veckorna.
 
Sv: Ingen epost tack!

Vart kan jag vända mej för att få svar förutom hit?
Måste jag ta bort alla premumerationer?
:confused:
 
Sv: Ingen epost tack!

Det är väl för att du är en så poppis tjej kanske? :idea:
 
Sv: Ingen epost tack!

Kan du beskriva vilka inställningar du har ändrat. Har du kollat igenom alla under Kontrollpanelen.
Själv använder jag inte prenumerera och har inte 100% koll på vad de olika inställningarna gör.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 092
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 233
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 350
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 668
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Skatt
  • Klara sig på 10 000 i månaden
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp