Bukefalos 28 år!

inredning a la western

M

MischaMir

Halloj!

Ska inreda mitt "hästrum" i källaren där jag förvarar kläder och diverse prylar till hästen. Stilen ska ju då gå i westernstil :idea: Jag har en del ideér hur jag ska ha det men behöver inspiration så visa med bilder hur ni har inrett där hemma eller i stallet!!

Tack, tack :bow:

moderator: vet ej var jag ska lägga denna tråd eftersom jag vill att westernfolk ska svara..
 
Sv: inredning a la western

ÅHH, westernstilen är så snygg att inreda med!
Jag ska inreda hela mitt hus i westernstil när jag flyttar hemifrån.

Det bästa är väl att sätta sig och glo på en massa westernfilmer, man får massor av inspiration av att kika in i husen på den tiden :)

Här finns lite prylar:
http://oldwesternstore.se

Det finns även en annan hemsida, med massor av prylar och inredning, men såklart så minns jag inte adressen.. :crazy:

någon annan kanske vet?
 
Sv: inredning a la western

Ja, jag får nog se på några westernfilmer :idea:

Old western store har jag skikat lite på, mkt roliga o fina saker.

Någon annan som har idéer och inspiration?! :bump:
 
Sv: inredning a la western

gården där jag är uppväxt på är allt inredd i westerntema, då det även varit turridning med saloon och hela kittet.
Inne i själva huset är det grånat (?) trä på väggarna, alltså fullt höga träpaneler, fårskinn i soffan ist för ex. fleecefiltar OJ just ja :D det var ju inte ett vardagsrum du skulle inreda ;D
men jag tror också på filmer,
haha inne i huset finns även en vägskylt (sån där gatnamnen står på) med texten "Westerngatan"

/ jeanette
 
Vi är precis på slutet att har allt färdig (nästan:angel:) i vårt vardagsrum naturligvis i western stuk samma med vårt kök.
Mycket som vi har som Decor har jag beställt från ebay som Longhornen och lampor mm. Sen har vi taget och ändra även mer sen dessa bilder var tagen. Men man får det generala idé.
Januari2008060.jpg

Januari2008058.jpg

Dec-07098.jpg

Köket med utsikt...
December2006037.jpg

December2006017.jpg

December2006019.jpg

December2006018.jpg
 
Sv: inredning a la western

Ååhh, riktigt snyggt!
Om man fick med sambon på det när vi ska börja renovera :devil:

// Lisa
 
Sv: inredning a la western

Mm bra sida, hittade lite annat jag ville ha med :d
 
Sv: inredning a la western

Hej! Kul att det är flera, kan vi inspirera varandra :idea:
 
Sv: inredning a la western

Mitt TV-rum här hemma är i en "nyare" westernstil kanske man kan säga. Ska se om jag kan ta några bilder och lägga in sedan.
Resten av huset är på G men det tar ju ett tag att hitta sånt man vill ha också ;)
 
Sv: inredning a la western

Kul! Ta gärna bilder :)
Jo renovering över huvudtaget tar ju sin tid..
 
Sv: inredning a la western

denna hemsidan är :love:
www.rods.com

jag kan sätta mina två katter på att du kommer fastna där i minst en timma. ;)
 
Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp