Bukefalos 28 år!

Inspänningstyglar?

Vanliga inspänningstyglar kan vara bra till longering.. Men halsförlängare tycker jag är helt värdelösa. En löst spänd gouge är ok tycker jag..
 
Vanliga inspänningstyglar är bra till longering. Annars kan jag tänka mig thiedemann om något verkligen skulle behövas.

Jag hatar halsförlängare :devil:
 
Ja thiedeman kan jag också hålla med om..Men absolut inte varje dag.
 
*host host*
fel forum
*host*
uttjatat ämne
*host host*
:angel: :angel: :angel:
 
du behöver inte läsa dessa trådar om dom inte intresserad dig! :p
& jag vet att tråden hamnade på fel forum. Råkade trycka på fel!! :mad:
 
Jasså, men det visste inte jag!!
Värst va sur man kan vara då.
 
SUR??? :confused:

ursäkta men det var inte JAG som använde :mad: -smileyn i MITT inlägg..

Och vart har jag varit sur??
Jag la en liten oskyldig pik om att du skrivit på fel forum. Utan nåra hårda ord eller nått.
Sen så svarade jag bara på ditt inlägg... :crazy:

Så kom inte och kalla MIG sur.. :smirk:
 
Jag gillar inte inspänningstyglar något vidare. Men jag är inte helt emot iofs, rider dock aldrig med dem, om inte martingal räknas som inspänningstygel då och då. Behövs inte vid longering heller då jag endast longerar fjordingen, och han bär upp sig bra utan.
Avskyr gummisnodden :crazy:
 
"-Är du sur?
*Va? Nej, jag är inte sur.
-Men jag ser ju att du är sur!
*MEN JAG ÄR INTE SUR!!
-Blev du arg nu eller?"

Förlåt, citat från en reklamfilm, var bara tvungen! :D
 
Använt enstaka gånger, oftast använder jag Chambon, eller inget alls, longerar alltid med två tömmar.
 
Det finns bara ett ord:

Skit!


Och det finns bara en halv vettig sak att göra med dem:

Slänga dem på påsk brasan!
 
Ursäkta att jag lägger mig i men hon använde denna smiley :mad: efter det att hon skrev att hon tryck fel så det var ju därför..
 

Liknande trådar

Utrustning Nu i UF tider så kollar jag och några vänner runt med idéen att börja tillverka framförallt läderprodukter och vi är intresserade av vad...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 584
Senast: Acer
·
Utrustning Skulle vilja ge mitt syskonbarn en ridhjälm. Tips på modell eller vad jag bör tänka på? Hon är fem år och ”åker” på min häst någon...
Svar
2
· Visningar
308
Utrustning Spinner vidare på temat reflexer, vad har ni på era hästar och er själva på promenader? Tycker det är svårt när man inte har någon sadel...
Svar
10
· Visningar
771
Senast: Liten
·
Utrustning Jag är ganska usel på att putsa saker. Både i fråga om frekvens och i fråga om hur jag gör, och frekvensen blir ju inte bättre av att...
2
Svar
21
· Visningar
1 452
Senast: kurakosz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp