Bukefalos 28 år!

inspiration!

C

CarolineNSV

Ska rida idag och det står still i huvudet.
Jag har valet att rida ut.
eller rida på en liten avdankad travbana.

Hade tänkt mig nån galoppträning, övergångar, försöka få honom mer samlad o lyhörd.

Hur tycker ni ja ska träna o främst Vad ska ja träna idag!!
:bump: :eek:
 
Sv: inspiration!

svår fråga i med att jag inte vet någonting om din häst....

Varför inte göra båda delarna? träna lite på banan och så snabbt han går som en klocka, rid ut! :) så brukar jag göra ibland när jag inte vet ;)
 
Sv: inspiration!

svår fråga i med att jag inte vet någonting om din häst....

Varför inte göra båda delarna? träna lite på banan och så snabbt han går som en klocka, rid ut! :) så brukar jag göra ibland när jag inte vet ;)


hehe ja! funderar på att gå till en liten skogsväg med några pytte terräng hinder (typ stock o liknande) :D
 
Sv: inspiration!

Jag bestämmer aldrig vad jag ska göra eller vart jag ska rida förrän jag sitter på hästen.
Vad jag ska göra beror på dagsformen på hästen. Vart jag rider beror på mig själv och vädret oftast.

/M
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 562
Senast: Fiorano
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 216
Senast: Mabuse
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 208
Senast: AbCdE
·
Hästhantering Jag är så nära på att ge upp min häst jag snart har haft i 1 år. Jag hade sett så mycket framemot att ha häst igen men allt verkligen...
Svar
15
· Visningar
2 972
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp