Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollega 1 verkar tro att jag bara har träffat honom under den här tiden... O_o

Skrev idag att jag nog inte vill ses mer för att jag träffar nån annan (inget seriöst)
Jag skrev att jag är inte direkt exklusiv med nån... trodde han visste..
 
"Nä, jag är kille jag fattar inte sånt du måste tala klarspråk"
"Jag är glad att du säger det innan det var försent iaf"
Jag:
"Men.. jag är singel. Det säger väl allt trodde verkligen du visste.."
Han:
"Jag visste inte att man var tvungen att jonglera flera åt gången bara för att man är singel sorry"

Jag skrev att man inte är tvungen.
Jag känner mest att jag inte bryr mig alls... om honom iallafall :o
 
"Nä, jag är kille jag fattar inte sånt du måste tala klarspråk"
"Jag är glad att du säger det innan det var försent iaf"
Jag:
"Men.. jag är singel. Det säger väl allt trodde verkligen du visste.."
Han:
"Jag visste inte att man var tvungen att jonglera flera åt gången bara för att man är singel sorry"

Jag skrev att man inte är tvungen.
Jag känner mest att jag inte bryr mig alls... om honom iallafall :o
Suck.
Finns flera saker i det där jag tycker är tröttsamt.
Skönt att du inte bryr dig.
 
Jösses Amalia vad läskigt! Skönt att du verkar ha en bra shit-detektor, låter som det är extra bra att ha ibland.
Haha jag har världens sämsta shit-detektor egentligen, så jävla naiv och godtrogen så det finns inte och tvivlar jag på nån så tvivlar jag genast på om jag har en korrekt uppfattning istället. Har stött på min beskärda del av dumhuvuden jag också.
Men jag är kräsen, avvaktar gärna innan träff och har varken lust eller ork att träffa folk som det garanterat krockar med från start så jag diskuterar gärna allt från politik till sex innan, som nu med bestraffning. Stolpskotten får helt enkelt tid att avslöja sig och oftast är det precis det de gör ;)
 
"Nä, jag är kille jag fattar inte sånt du måste tala klarspråk"
"Jag är glad att du säger det innan det var försent iaf"
Jag:
"Men.. jag är singel. Det säger väl allt trodde verkligen du visste.."
Han:
"Jag visste inte att man var tvungen att jonglera flera åt gången bara för att man är singel sorry"
Var det inte han som hade flickvän/sambo/fru? :confused:
 
"Nä, jag är kille jag fattar inte sånt du måste tala klarspråk"
"Jag är glad att du säger det innan det var försent iaf"
Jag:
"Men.. jag är singel. Det säger väl allt trodde verkligen du visste.."
Han:
"Jag visste inte att man var tvungen att jonglera flera åt gången bara för att man är singel sorry"

Jag skrev att man inte är tvungen.
Jag känner mest att jag inte bryr mig alls... om honom iallafall :o
:wtf: Urk, fy... Näe! Fick hans manliga ego sig en liten törn här kanske :meh::D
 
Alltså, det skrämmande, tragiska och skrattretande att en som är otrogen mot sin sambo med någon annan verkar tycka att det är dålig stil att denne inte är exklusiv med honom....!
Men det är jo klart det är FÖR JÄVLIGT när det rammar den stackars lilla mannen själv..... :cry::cry::cry: Stackarn! Nu blev han säkert ledsen också!

@pepp du är så snygg och go, du kan hitta bättre en sådan idiot. Även om det bara är sex.! Han är verkligen ingen höjdare.:meh:
 
Jag har haft en suverän helg:)

Vi hade fantastisk dejt på fre natt :D
Följt av utgång på lördag då jag träffade :love: under kvällen , men var ute med en tjejkompis egentligen - och man kan säga att vi trots dejt i förebyggande syfte hade väldigt svårt att låta bli att hålla känslorna i styr :o
Och det var faktiskt han som hade svårast med det - jag har ju inget att bekymra mig över egentligen :p och rättar mig ju lite efter vad han känner att han vill visa offentligt

Det tog min kompis 2 röda sekunder att lista ut hur det låg till mellan oss efter han kommit dit :angel: och som sagt så var det inte "mitt fel" att det märktes heller - men jag tyckte det var härligt att faktiskt bara kunna vara utan att hålla tillbaka och han ångrar det inte heller - vi har pratat om det under gårdagen och det känns bra det också :)

Vi hade hur som helst väldigt kul :) och kvällen avslutades med ett två timmar långt samtal på natten mellan 2,30-4.30 och sällan har jag väl känt mig så uppskattad och bekräftad som denna kvällen. :love:
Känns fortsatt bara bra och inte som att det stagnerar direkt - snarare tvärsom ;)
7 månader och counting :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
254
Senast: Badger
·
Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker...
2 3
Svar
46
· Visningar
677
Mat Jag har alltid haft väldigt svårt för Aubergine men känner att jag vill lära mig att äta det. Dels för att det vore kul att odla och...
Svar
13
· Visningar
455
Senast: skogaliten
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
560
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp