Bukefalos 28 år!

Inte leka om man tävlar?!

Sv: Inte leka om man tävlar?!

Var på föredrag med Memea Molin o hon sa att hundar över könsmognadsålder. De leker tydligen inte det är bara parningsinviter. O de har inga behov av att leka med andra hundar.

Det var det kursiverade jag reagerade på, Men okej, ja det var ju ett förtydligande i sånna fall.
 
Sv: Inte leka om man tävlar?!

Mina hundar får inte leka på appellplanen. Inte heller får dom leka med andra hundar förutom varandra. Det är väldigt få hundar som mina faktiskt får umgås med. Jag vill inte ha någon förväntan på att få leka med andra djur.

Och detta fungerar perfekt för mig. Mina hundar skiter blanka fan i andra hundar. Sen om det beror på mitt sätt att sköta det eller inte, vem vet.

Hur gjorde du när du bara hade en hund?
 

Liknande trådar

Hundträning Jag behöver råd från er! Vi har en hund som är strax över 1 år. Hon skäller oerhört mycket på andra hundar. Vi har verkligen försökt...
2
Svar
30
· Visningar
1 675
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 281
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Orolig matte! Jag röntgade min hund och fick resultatet C/C med subluxation i båda höftlederna. Jag ifrågasätter inte resultatet och ju...
Svar
14
· Visningar
1 271
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 375
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp