Internet krånglar efter viloläge

R

Raderad medlem 6459

Är värdelös på datorer så jag skulle bli enormt glad om jag kunde få hjälp. Min dator har den senaste månaden krånglat enormt med Internetuppkopplingen. Varje gång jag slagit ihop datorn så att den gått in i viloläge så går det inte att koppla upp internet igen. Den säger bara att "sidan kan inte visas" och så tvingas jag starta om datorn eller logga ut och logga in igen (på min användare alltså). Ibland krånglar det även när jag precis startat datorn.

Nån som har någon idé om vad det kan bero på? Datorn är relativt ny, inköpt dec 06. Ska ringa Elgigantens support men de har inte öppet förrän på måndag....
 
Sv: Internet krånglar efter viloläge

Net at once.
Tror du att det kan ha med själva internet att göra? jag var rätt övertygad om att det berodde på datorn i och med att det krånglar just när den varit i viloläge (men vad vet jag, jag förstår mig ju inte på datorer övht)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
776
Senast: Fideli
·
IT & mobiler Moderkort: ASUS Z87-A Z87 S-1150 ATX Processor: Intel Core i7 4770K / 3.5 GHz processor RAM: 16 GB DDR3 Nätagg: Thermaltake Smart M850W...
Svar
3
· Visningar
714
Avel Som rubriken lyder, finns det någon mer här inne som använder sig av Horsecam som kanske har samma problem som mig? Alltså, jag har...
Svar
0
· Visningar
688
IT & mobiler Sedan några månader surfar jag mest genom att låta datorn snylta på mobilens internetuppkoppling genom funktionen mobile hotspot. Det...
Svar
3
· Visningar
590

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp