Bukefalos 28 år!

Isabergsritten

Sv: Isabergsritten

*kl*

Ni som anmält er via mail, har ni fått någon bekräftelse på att anmälan har kommit fram?
Jag begärde läskvitto men har inte fått något sådant =S
 
Sv: Isabergsritten

Jag har också anmält via mejl men inte fått någon bekräftelse. Var det längesen du anmälde dig?
 
Sv: Isabergsritten

Det står ju i och för sig på deras hemsida att startlistor mm kommer läggas ut där kort efter anmälningstiden går ut. Står man inte med där då är det väl bara att ringa... Anmälningstiden gick ju ut igår så i slutet av veckan borde det ju stå :)

Bismark: Vilken klass blev det till slut?
 
Sv: Isabergsritten

Det blev bara 20km med tanke på lill-tjejen vi har med oss! Räcker iof gott och väl även för mig:p
 
Sv: Isabergsritten

:)jätteskönt att ha nära till en ritt, denna gång kommer zonny på 50 km
med global handsome.
vi hoppas på bra väder och nu tur med bilen.
mvh anne:bump:
 
Sv: Isabergsritten

Ja man kommer nog känna sig rätt mör efteråt :p Men vad kul, då ses vi då.
 
Sv: Isabergsritten

Vi har precis gått igenom anmälningarna och jag tror att alla ni som skrivit här fanns med! Det blir knappt 30 starter totalt, tror fördelningen var ungefär 10st i 50km och och 8st i 50kmCR, 5 resp 6 i PP-klasserna 20 och 30km. Ryttarmeddelande och startlistor kommer ut förmodligen i nästa vecka på hemsidan. Det finns plats för efteranmälningar om fler vill rida, vi tar upp till 40starter pga antal veterinärer.

Mvh Sofia Strand
 
Sv: Isabergsritten

Vad kul, ser verkligen fram emot detta! Hoppas på fint väder. Vi ses alla :)
 
Sv: Isabergsritten

Oh vad kul det ska bli!

Vi 3 som rider ihop i 20km är ju mer än halva klassen:p Skönt med mindre tävling när man ska ut för första gången!

Håller med Ameli, hoppas på fint väder!!!
 
Sv: Isabergsritten

Hästen flyttar i dag.
Och jag har varken kondition eller mod nog för en 5-milsritt. Inte heller grönt kort och licens.
 
Sv: Isabergsritten

Jag håller på att packa idag, börjar bli nervös!

Pellefjant var ganska laddad i går när vi red, herrn ville inte alls som jag. Det bådar gott inför i morgon:o;)
 
Sv: Isabergsritten

kl

Jag ska vara funktionär på Isabergsritten. Första gången som jag ens är i närheten av en distanstävling. Klubbens ordförande kommer dock att se till att jag får uppgifter som jag klarar av. Kanske läge att ha kameran med och fota några bukefalister? Tänkte lämna den hemma men blev sugen nu när jag såg den här tråden.
 

Liknande trådar

  • Låst
Dressyr Alltså stormarna runt Helgstrand hopar sig. Nu blev han av med bronset från Danska mästerskapen för att hästen behandlades mot kolik...
94 95 96
Svar
1 904
· Visningar
129 933
Senast: Görel
·
IT & mobiler Är det någon mer vars Facebook strular nu? Jag blev plötsligt utloggad och kan inte logga in igen. Står att en kod har skickats till...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 266
Senast: Tora
·
  • Artikel
Hästnyheter Omröstningen för FEI Awards 2023 är öppen. Vinnare ska utses i fyra kategorier – och i kategorin årets groom finns en svensk hästskötare...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
Tjatter Skulle ni rekommendera en resa dit? Vad får man i så fall inte missa? Är det lätt att ta sig runt utan bil? Bra resturanger? Bra cafeer?
Svar
2
· Visningar
177
Senast: Martenix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp