Bukefalos 28 år!

Isabergsritten

Sv: Isabergsritten

Nej barnet som red med oss på 2 milen:)

Aha. Det är roligt att barn och vuxna kan rida ihop på samma tävling. Det är väl lite unikt för distans. Synd att inte fler utnyttjar den möjligheten. Jag längtar till min son (än så länge bara 3 år) kan kontrollera sin shettis så bra att han och jag kan rida ihop.

Jag tycker oxå att det är trevligt när en hel familj är engagerad och turas om att rida, som t ex Brückners. Det är inte alla som har förmånen att få barn som gillar samma sport som föräldrarna. Jag hoppas att jag och maken nån gång får vara hinknisse åt våra barn. Inser pappa Brückner hur lyckligt lottad han är?;);)
 
Sv: Isabergsritten

:devil:tack för dem fina orden, och jag kan säga att jag känner mig lyckligt lottat är mycket stolt över att både min fru och son delar samma intresse som mig. tids nog växer din knatte ochså upp och då kanske ni ochså får dela samma intresse.
när zonny var riktigt liten, red han långturer med mamma sin, sittandes framför i sadeln, sadelpackning på den tiden var blöjor och nappflaska.
mvh erich brückner:bump:
 
Sv: Isabergsritten

Vilka härliga, snygga bilder! Både hästar och ryttare ser så glada och pigga ut! Och funktionärerna oxå. Att vi orkade hålla humöret på topp i värmen.:bow:
 
Sv: Isabergsritten

Om inte du har en extremt känslig häst så behöver du inte sulor. 90% av banan går på mjuka vägar, eller grusvägar utan stora stenar.

(sökte i en gammal tråd och fick fram ovanstående).

Någon som vet om det är typ samma bansträckning på Isabergsritten även i år? Behövs sulor?
 
Sv: Isabergsritten

Det är samma bansträckning på T50 och CR men det blir ju en sträcka till, till T80 km som inte gick förra året. men jag tror inte den sträckan heller har så mycket sten.
 
Sv: Isabergsritten

Jag kommer att vara funktionär men hoppas att jag hinner plocka fram kameran och ta lite kort också.
 
Sv: Isabergsritten

Jag var funktionär där förra året. men iår fick jag rida där för dem. jag tillhör ju isaberg. men det ska bli kul att tävla på hemma plan jag har endast 3 mil till tävlingen =)
 

Liknande trådar

  • Låst
Dressyr Alltså stormarna runt Helgstrand hopar sig. Nu blev han av med bronset från Danska mästerskapen för att hästen behandlades mot kolik...
94 95 96
Svar
1 904
· Visningar
130 551
Senast: Görel
·
IT & mobiler Är det någon mer vars Facebook strular nu? Jag blev plötsligt utloggad och kan inte logga in igen. Står att en kod har skickats till...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 293
Senast: Tora
·
  • Artikel
Hästnyheter Omröstningen för FEI Awards 2023 är öppen. Vinnare ska utses i fyra kategorier – och i kategorin årets groom finns en svensk hästskötare...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: Gunnar
·
Tjatter Skulle ni rekommendera en resa dit? Vad får man i så fall inte missa? Är det lätt att ta sig runt utan bil? Bra resturanger? Bra cafeer?
Svar
2
· Visningar
181
Senast: Martenix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Ny valp med katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp