Bukefalos 28 år!

Islandshästar Födda 2008!!*Ny tråd*

Sv: Islandshästar Födda 2008!!*Ny tråd*

Glaesir 8 månader+1 vecka bus i snön med shettisen

26137966.jpg

26137985.jpg

26138013.jpg

26138079.jpg

26138100.jpg
 
Sv: Islandshästar Födda 2008!!*Ny tråd*

Min små yrväder! Efter Tjaldur från Skullerup

Röskva (lilla röd) född 1/6
Baldursbrá (lilla svart) född 25/5, notera skägget som flyger i vinden...
och så Jörp, 26 år ung:D

DSC_5107.JPG

DSC_5108.JPG

DSC_5109.JPG

DSC_5111.JPG
 
Sv: Islandshästar Födda 2008!!*Ny tråd*

Just dessa bilder eller mina bilder överhuvudtaget? Nu blir jag orolig ingen som har sagt nåt innan och albumet ska vara public så att alla kan se dem!
 
Sv: Islandshästar Födda 2008!!*Ny tråd*

okej tack så mycket!

Om jag länkar till där de ligger uppe syns de då? Där är en del andra bilder också, men det är 4 st med 2 föl och en äldre häst som springer, syns de där? Har lagt in andra bilder från det albumet och det har funkat.

http://picasaweb.google.com/Teilani/Blandat#
 
Senast ändrad:
Sv: Islandshästar Födda 2008!!*Ny tråd*

Tack för hjälpen Brandy, ska vi försöka göra nåt vettigt med den här dagen nu?;) Det är ju trots allt rätt fint väder även om det är kallt...
 
Sv: Islandshästar Födda 2008!!*Ny tråd*

Efter en snabb fundering efter att jag tittat på bilderna på Gála så insåg jag. Hur 17 skall jag få tag på en självmordskandidat som kan tänka sig att rida in åsnan? Aj think its omöjligt.

wahaha!

It´s very easy! You find someone who likes to flyga och/eller hoppa fallskärm. Utrusta människan med fallskärm och pållen med ridgjord och handtag (no stigbygels, it´s FUSK! Plus att pållen kan fastna i dem när "ryttaren" flyger av :D ) Than put this stupid person on the wild & crazy little horse, släpp grimman samt smacka och klappa händerna. Hopp i galopp, klart och betalt...

OBS: Se till att the idiot som ska flyga har betalat en rejäl livförsäkring, gärna med dig som förmånstagare ;)
 
Sv: Islandshästar Födda 2008!!*Ny tråd*

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Mohaaaa, va roligt!!!!! Tur att man har två snälla små pållar:love:
 
Sv: Islandshästar Födda 2008!!*Ny tråd*

Han påminner lite om Kaela när han springer.
Svårt att säga när dom är så här små, men för stunden på dom där bilderna tycker jag det :D
 
Sv: Islandshästar Födda 2008!!*Ny tråd*

okej tack så mycket!

Om jag länkar till där de ligger uppe syns de då? Där är en del andra bilder också, men det är 4 st med 2 föl och en äldre häst som springer, syns de där? Har lagt in andra bilder från det albumet och det har funkat.

http://picasaweb.google.com/Teilani/Blandat#
I ditt första inlägg la du inte in någon länk vad jag kan se, då är det inte så konstigt att det inte syna någon bild.
 
Sv: Islandshästar Födda 2008!!*Ny tråd*

Nä i det första inlägget har jag gjort som vanligt och lagt in dem med bildhantering på buke så bilden syns direkt. Men det funkade inte den här gången av någon anledning

DSC_5108.JPG


Men jag kunde se bilderna första dagen i inlägget, men nu är det bara röda kryss för mig med. Märkligt jag har ju inte gjort nåt annorlunda liksom...
 
Sv: Islandshästar Födda 2008!!*Ny tråd*

*kl*

Jag har ju också en -08 :laugh: Han är snart 8 månader. Men på bilderna är han lite drygt 6 månader.

25512897.jpg


25513015.jpg
 
Sv: Islandshästar Födda 2008!!*Ny tråd*

Jag menade det inte som negativt heller. :) Jag gillar Glaesir.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 252
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 323
Senast: Tilly_85
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
19 297
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp