Bukefalos 28 år!

Jätteröv !!!

Sv: Jätteröv !!!

Du sitter ju troligen inte o travar o galloperar i 6-7 timmar, eller? Rider du långt o med packning o kanske off pist så är det skritt som gäller under större delen av tiden, blandat med travpass där det går att trava. De du, Gordon, de är livet det!

Jag vet jag har själv gjort sånna turer några ggr. Mysigt men de är viktigt vad för sällskap man har om man har nått.
 
Sv: Jätteröv !!!

Du sitter ju troligen inte o travar o galloperar i 6-7 timmar, eller? Rider du långt o med packning o kanske off pist så är det skritt som gäller under större delen av tiden, blandat med travpass där det går att trava. De du, Gordon, de är livet det!

Jag var sarkastisk käre BILL :rofl: Många har inte vett till att rida lugnt hela tiden.;)
 
Sv: Jätteröv !!!

Vi hade ju ganska mysigt på förra långturen, Gordon, så jag förstår att du vill ha en repris! :o
 
Sv: Jätteröv !!!

Hej
Jag har sett vanliga egelska sadlar upp till 19", om jag bara kunde minnas vart... får fundera på detta. hör av mig om jag kommer på fabrikatet.
 
Sv: Jätteröv !!!

Det är möjligt att jag blivit en smula kär i Bill...har inte läst sluttampen på tråden här, men Bill gör mig säll...:)

^^^^^^en aning senare^^^^^^

Jo, Bill är ju helskön! Jag älskar att gnabbas med folk, men Bill och jag har ännu inte haft någon diskussion...när ska det bli månne?

Älskar er andra på Buke också! Bara så ni vet!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Jätteröv !!!

Det är möjligt att jag blivit en smula kär i Bill...har inte läst sluttampen på tråden här, men Bill gör mig säll...:)

^^^^^^en aning senare^^^^^^

Jo, Bill är ju helskön! Jag älskar att gnabbas med folk, men Bill och jag har ännu inte haft någon diskussion...när ska det bli månne?

Älskar er andra på Buke också! Bara så ni vet!
****:o:o:o*****
 
Sv: Jätteröv !!!

Det är möjligt att jag blivit en smula kär i Bill...har inte läst sluttampen på tråden här, men Bill gör mig säll...:)

^^^^^^en aning senare^^^^^^

Jo, Bill är ju helskön! Jag älskar att gnabbas med folk, men Bill och jag har ännu inte haft någon diskussion...när ska det bli månne?

Älskar er andra på Buke också! Bara så ni vet!

:mad:Ställ dig i kö!:angel::D
 

Liknande trådar

K
Utrustning :confused: svärsonen har en travhäst, normalstor. däremot har svärsonen ett jättestort arsel. :angel: behöver nu sadelförslag.
2
Svar
29
· Visningar
2 550
Senast: Konie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp