Jag började gråta framför chefen.

jag har letat efter en mental tränare men inte hittat någon och har det blivit såhär. Jag är rädd för att tabletterna bara är något tillfälligt..

Kanske ska du försöka dig på tanken att den mentala träningen kan fungera bättre/gå lättare om kemin i hjärnan är återställd med hjälp av tabletterna?

Hoppas vi syns i helgen över lite bullar :)
 
Kanske ska du försöka dig på tanken att den mentala träningen kan fungera bättre/gå lättare om kemin i hjärnan är återställd med hjälp av tabletterna?

Då blir jag nyfiken, finns det belägg för det genom forskning?
För sist jag tittade var det lite ont om underlaget kring ämnet.


TS, det finns inga krav eller tvång på att du måste käka piller. Valet är helt o hållet ditt. Det är lätt att bli överöst från alla "bäst-tyckare" att du måste käka piller för att bli bra. Jag är helt övertygad om att du redan vet din väg, hur du ska slutföra ditt jobb - jobbet att bli frisk. :)
 
Jag tog tjuren vid hornen och har tagit medicin i en vecka. Vet inte om den verkar eller om det är en placeboeffekt -eller samtalen som hjälper. Känns iallafall lite lättare. Tyvärr inget nytt jobb i sikte..
 
Jag tog tjuren vid hornen och har tagit medicin i en vecka. Vet inte om den verkar eller om det är en placeboeffekt -eller samtalen som hjälper. Känns iallafall lite lättare. Tyvärr inget nytt jobb i sikte..

Jag blir hjälpt ganska snabbt men upplever full effekt efter 1-2 månader. Det är lättare att ta tag i saker om man inte mår uselt.
 
Det är som i en dålig film! På dagens arbetsmöte, där min enhetschef inte var med pga sportlov utan en annan enhetschef från ett av våra kontor höll i det. Där satt vi alla, och han sa rakt ut att vi har ingen bra person på den här posten i vårt företag. Alltså mitt ansvarsområde. Han sa det tom två gånger. Där sitter jag som ett fån.
En av mina kollegor tog mig i försvar, sen blev det inte mer sagt om det.

Vi måtte ha kassa chefer... men jag började inte gråta iaf. Det är nog pillrenas förtjänst.
 
Det är som i en dålig film! På dagens arbetsmöte, där min enhetschef inte var med pga sportlov utan en annan enhetschef från ett av våra kontor höll i det. Där satt vi alla, och han sa rakt ut att vi har ingen bra person på den här posten i vårt företag. Alltså mitt ansvarsområde. Han sa det tom två gånger. Där sitter jag som ett fån.
En av mina kollegor tog mig i försvar, sen blev det inte mer sagt om det.

Vi måtte ha kassa chefer... men jag började inte gråta iaf. Det är nog pillrenas förtjänst.
Herregud - du menar att det står en chef framför arbetsgruppen och säger att du är en kass anställd?

Jösses :banghead:
 
Ja. Jag har tagit över ett kundomr där min företrädare tog med sig de flesta kunderna. Så jag har lite svårt att få ekonomin att gå runt.

men jag trodde inte mina öron när han sa så. Och det är ju chef nr 2 som hoppar i galen tunna.
 
Det är som i en dålig film! På dagens arbetsmöte, där min enhetschef inte var med pga sportlov utan en annan enhetschef från ett av våra kontor höll i det. Där satt vi alla, och han sa rakt ut att vi har ingen bra person på den här posten i vårt företag. Alltså mitt ansvarsområde. Han sa det tom två gånger. Där sitter jag som ett fån.
En av mina kollegor tog mig i försvar, sen blev det inte mer sagt om det.

Vi måtte ha kassa chefer... men jag började inte gråta iaf. Det är nog pillrenas förtjänst.
Men sluta, du borde verkligen blanda in facket, det är inte okej!

De kanske skulle ge dig rätt verktyg istället så att du kan göra ett bra arbete, råd och stöttning känns avlägset? Skulle du inte göra ett bra arbete så ska det samtalet tas i enrum, mellan dig och chefen, INTE med alla kollegorna.
 
Det är som i en dålig film! På dagens arbetsmöte, där min enhetschef inte var med pga sportlov utan en annan enhetschef från ett av våra kontor höll i det. Där satt vi alla, och han sa rakt ut att vi har ingen bra person på den här posten i vårt företag. Alltså mitt ansvarsområde. Han sa det tom två gånger. Där sitter jag som ett fån.
En av mina kollegor tog mig i försvar, sen blev det inte mer sagt om det.

Vi måtte ha kassa chefer... men jag började inte gråta iaf. Det är nog pillrenas förtjänst.

Men hjälp vilket ärkenöt! Åh jag blir så förbannad!!!:rage::rage::rage:

Håller med lady_vip, dags för facket.
 
Imorgon ska jag prata med den chef som höll i mötet i fredags och höra vad han menade. Och berätta för min ordinarie chef. Utifrån vad som sägs då så får jag se hur jag ska tackla hela grejjen och gå vidare.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 254
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har strösökt några andra tjänster mest pga. tristess på mitt jobb. Men hur ska man kunna bestämma sig? Där jag jobbar nu är ett...
2
Svar
39
· Visningar
2 419
Senast: Mois
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 066
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 372
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp