Jag försöker igen... fast annat nu!

R

reykurboy

Var på användarprofilen ändrar jag så att det står att jag får posta filer???

Förlåt moderator men jag hittar ingen sån här fråga med svar....
 
Sv: Jag försöker igen... fast annat nu!

Ingen får posta filer :angel:

Den funktionen är avstängd för alla.
 
Sv: Jag försöker igen... fast annat nu!

Jag hatar datorer och dataspråk!! Jag fattar verkligen ingenting.. :crazy: Jag har försökt att läsa tråden och göra precis som det står, men funkar det... Nehejdå det gör det inte...! :mad:
Det liksom går inte att klistra in.... :(

Jag som var så stolt över min fina bild på Reykur som jag har lyckats få över ifrån telefon till datorn... :D
 
Sv: Jag försöker igen... fast annat nu!

Jo, jag har varit inne och läst detta. Och jag tycker att jag gör helt enligt instruktionerna, men detr funkar ändå inte... :crazy: För när jag kommer till att jag ska klistra in så knäpper det liksom till och rutan förblir vit, inget händer!
Det är från min hotmail som jag ska lägga in bilden, det kanske inte går??
Å ja vet absolut inte hur man gör för att få den någon annanstans (typ bildsida) heller...

Som sagt det var en bild på Reykur som jag tyckte skulle va kul å visa, men jag kanske får nöja med mig att se den själv... :D
 
Sv: Jag försöker igen... fast annat nu!

Skaffa ett konto på en sida där du kan lägga upp bilderna.
Gå in under forumet datorer och läs i de nålade trådarna.

lycka till!
 
Sv: Jag försöker igen... fast annat nu!

Tack!! Ska försöka mig på det... :crazy:
Annars får jag väl be någon mer datorkunnig (blir inte svårt att hitta en sån person.. :D ) att hjälpa mig!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
222
Senast: Enya
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 046
Senast: MJLee
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 053
Senast: LiviaFilippa
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp