Bukefalos 28 år!

Jag har förssatt Leon o mig i en riktig knipa

Vänta tills dom kopplar in elen oxå, då kan ni få ljus genom att trycka på en knapp på väggen , och plåtfågeln heter flyyyyyyygplaaaan. :)
 
Julklapp?
Igår fick jag mail från hyresvärden som har en stuga att hyra ut ca 5 km norr om Märsta, han är utomlands nu men vi skall träffas för kontraktsskrivning efter nyår. 2 r.o.k. på 44 kvm för 4900.
Skönt att landa någonstans, Leon kan bo hos mig o jag har gott om tid att leta hus.
 
Julklapp?
Igår fick jag mail från hyresvärden som har en stuga att hyra ut ca 5 km norr om Märsta, han är utomlands nu men vi skall träffas för kontraktsskrivning efter nyår. 2 r.o.k. på 44 kvm för 4900.
Skönt att landa någonstans, Leon kan bo hos mig o jag har gott om tid att leta hus.

Hurra! Vilken start på det nya året! :bump:
 
Det i Kvidinge ser ju fint ut. Det ligger cirka 2 mil från Helsingborg o Ängelholm. Du har ännu närmare till Klippan, Åstorp, Bjuv och Billesholm och de båda stormarknaderna i Hyllinge och Väla (Ödåkra) där bl a Ikea finns.
 
Julklapp?
Igår fick jag mail från hyresvärden som har en stuga att hyra ut ca 5 km norr om Märsta, han är utomlands nu men vi skall träffas för kontraktsskrivning efter nyår. 2 r.o.k. på 44 kvm för 4900.
Skönt att landa någonstans, Leon kan bo hos mig o jag har gott om tid att leta hus.
Grattis!
 
ina_dance5.gif
Skrivit kontrakt o fått nyckel! Nu skall jag bara rodda dit mig. Tänkt sova där själv ca 2 nätter innan Leon kommer, så att det luktar mig. Jag lever just nu i diasporan o behöver rodda dit saker från där jag bor nu o hemifrån samt från IKEA/netonet samt basics i köket.
:bump::banana::bump:
 
Tack alla för allt! Ni har peppat mig samt en o annan som ställt upp med tid o bensin för att bistå mig.
Hoppas få se livslust i hans ögon igen.
dsci0008.jpg

Han har "gråtit" o pipt o inte mått bra. Han har kissat ggr flera i reservmattes säng, förutom att han försöker mörda katterna.

Jag arbetar ju inte längre så jag hoppas kunna bygga upp relationen mellan oss igen.
 
Tack alla för allt! Ni har peppat mig samt en o annan som ställt upp med tid o bensin för att bistå mig.
Hoppas få se livslust i hans ögon igen.
dsci0008.jpg

Han har "gråtit" o pipt o inte mått bra. Han har kissat ggr flera i reservmattes säng, förutom att han försöker mörda katterna.

Jag arbetar ju inte längre så jag hoppas kunna bygga upp relationen mellan oss igen.

Åh, stackarn! Men nu ska ni äntligen få ha ett hem tillsammans igen! Klart du kan bygga upp relationen igen - du mår väl dessutom bättre nu också? :)
 
Blev hämtad av sonen idag, vi var på ICA Maxi o bunkrade stapelvaror, konserver ris, hygien o städsaker osv.. Allt från mitt nuvarande boende kom med utom sängkläder, the o honung.
Efter lite hit o dit hittade vi stugan o kunde lassa in allt.

I morgon fm blir jag hämtad av min sons farbror (finns det något ord för det?) Vi passerar IKEA, JYSK o netonnet på vägen till min stuga o jag blir kvar där.
På onsdag så hämtar samma person upp Leon på vägen o plockar sen upp mig i Märsta centrum efter mitt läkarbesök.
:)
 
ina_dance5.gif
Skrivit kontrakt o fått nyckel! Nu skall jag bara rodda dit mig. Tänkt sova där själv ca 2 nätter innan Leon kommer, så att det luktar mig. Jag lever just nu i diasporan o behöver rodda dit saker från där jag bor nu o hemifrån samt från IKEA/netonet samt basics i köket.
:bump::banana::bump:
Wohoo!!! :bump:
Vilken underbar start på det nya året! Nu kan det bara bli bättre :banana:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp