Bukefalos 28 år!

Jag har förssatt Leon o mig i en riktig knipa

Fast västernorrland? Vem vill bo där?:confused: Även om jag fick betalt för att bo där så skulle jag springa för livet.
 
Fast västernorrland? Vem vill bo där?:confused: Även om jag fick betalt för att bo där så skulle jag springa för livet.

Och såg du förresten det här huset?

9636563361.jpg


Det har torn! Det ser ut som Villa Villerkullas snobbiga kusin! :love: :laugh: :love:
 
För långt från all ära,redlighet och civilisation, mygg, kallt, inga jobb och inavel.
Nej, jag har inga förutfattade meningar om "norrland"

Så det var inte specifikt Västernorrland som var problemet? Utan allt norr om... vad? :confused:

Hur som helst, finns inget underbarare än att få komma norrut i Sverige. Stanna du söderöver så blir det mer plats åt oss som förstår att uppskatta det. :D
 
Som finns i byn som gud glömde typ och med järnvägen på spottavstånd.. Kallas kråkslottet

För all del, men jag gillar skoooooooooog! Och det finns det nog gott om tror jag. :D

Tvivlar på att järnvägen är så störande heller, efter några år här nere i det konstanta oväsendet i söder. :cautious:

Jag är fortfarande jätteförtjust i det där kråkslottet! Vore det läge att flytta så gick kanske lasset dit. :p
 
Det där i Kvidinge är det första hus som jag inte skulle springa för livet om jag såg, till skillnad från allaandra som kommit upp i den här tråden. Det där huset verkar ju beboeligt.
 
@vallhund, såg att du skrev något om "en tur till ikea". Tips: kolla blocket! Det finns MASSOR där som är i hur fint skick som helst som bortskänkes osv. Hur lätt som helst att få jättemycket möbler till mycket billigare pris än om du köper i affär (sedan är det ju snällare mot miljön också ;) ).
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp