Jag har inte höga krav på partner men......

Tranan

Trådstartare
Hur ska er drömparner vara? (ej seriös)

Min ska vara en tjej på 167 cm och 36 år med rött hår, lägenhet på kungsholmen med utsikt över Mälaren, hästägare, dansare för kungliga operan och ha gröna ögon.
 
Man 40+ , streetsmart akademiker, kulturellt bevandrad gourmand och vinkännare, absolut inte vältränad eller sportintresserad what so ever. Utseendemässigt gillar jag lite gubbig stil, över medellängd, bra skarpa intressanta ansiktsdrag. Blonda tvålfagra modellmän går fetbort ;) Pallar ingen snubbe som gillar fredagsmys i soffan utan måste vara lite mer uppstyrd än så. Bör vara redigt dominant med grundat självförtroende. Dåligt självförtroende funkar inte för mig, blir så avtänd av sånt. Har inget emot om han råkar ha ett gods med trevligt lantligt läge :angel:
 
Senast ändrad av en moderator:
Det där med gröna ögon måste jag bara hålla med om! Jag är 46 år och har hittills bara haft en enda, kortvarig pojkvän som haft annan färg på ögonen, av någon konstig anledning har alla andra jag fallit för haft gröna ögon?
Inklusive mannen jag gifte mig med :D

Totalt ytligt, men det var väl trådens charm?
 
Det där med gröna ögon måste jag bara hålla med om! Jag är 46 år och har hittills bara haft en enda, kortvarig pojkvän som haft annan färg på ögonen, av någon konstig anledning har alla andra jag fallit för haft gröna ögon?
Inklusive mannen jag gifte mig med :D

Totalt ytligt, men det var väl trådens charm?
Det var meningen att det ska vara ytterst ytlig
 
(Jag har ju partner redan och tycker att han är toppen)

Längre än mig, bredaxlad, lite lagom muskulös, inte allt för behårad alternativt slät. Får gärna ha ansiktsbehåring dock.
Mörkt hår, mörka ögon. Gärna lite typ olivfärgad hy.
Tycka om att städa samt lagar god mat. Får gärna ha åsikter, gilla att prata och ha humor liknande min. Gillar hund och tränar hund, dock kanske inte i samma grenar som jag (hemsk tävlingsmänniska). Har stort hus på landet med inomhushall :angel:
 
Miljonärska, i min ålder (om det nu ska vara ytligt) utseende egalt men snäll och med humor.
Annars går det bra med vilken vanlig kvinna som helst som är trevlig att umgås med.
Så stora krav har jag :D
Kom Igen nu, inget krav på utseende? Vad är det för ytligt med det?
 
Lång,musklad o ohårig på kroppen, skita i allt vad sport heter,självgående och tillfällig eller med eget boende :D
Och som @tornblomma säger utan offerkofta för det är osexigt oavsett kön.
 
Kom Igen nu, inget krav på utseende? Vad är det för ytligt med det?

Det finns gott om snygga män. Färre som uppfyller övrig kravlista. Jag får konstigt nog ofta uppmärksamhet av unga vältränade, "groomade" män i 25-års åldern. Typ sånna som jobbar på bank och tränar på Sats. Samtidigt som jag sneglar på de lätt alkoholiserade gubbarna i baren :cautious:
 
Ungefär lika lång som jag, lite stadigt byggd. Rockig stil och tatueringar, troligen långt hår. Äger och använder både kostymer, jeans och hoodies.

(Min man: 15 cm längre, smal, svenssonstil, inga tatueringar, kort hår. Använder sällan eller aldrig kostym p.g.a. slapp klädkod på jobbet. Så kan det gå när man låter krav på insidan gå först och sen påminner sig om att attraktivitet sällan kan kokas ned till en enda "typ". :D)
 
Det finns gott om snygga män. Färre som uppfyller övrig kravlista. Jag får konstigt nog ofta uppmärksamhet av unga vältränade, "groomade" män i 25-års åldern. Typ sånna som jobbar på bank och tränar på Sats. Samtidigt som jag sneglar på de lätt alkoholiserade gubbarna i baren :cautious:
ska nog skaffa mig ett självförtroende! :rofl:
 
Ungefär lika lång som jag, lite stadigt byggd. Rockig stil och tatueringar, troligen långt hår. Äger och använder både kostymer, jeans och hoodies.

(Min man: 15 cm längre, smal, svenssonstil, inga tatueringar, kort hår. Använder sällan eller aldrig kostym p.g.a. slapp klädkod på jobbet. Så kan det gå när man låter krav på insidan gå först och sen påminner sig om att attraktivitet sällan kan kokas ned till en enda "typ". :D)

Haha sant sant!

Min överjordiskt snygga modell-vän hittade en snubbe som enligt henne var helt perfekt. Hon skulle presentera honom på Riche. Vi drog dit och snubben dyker upp i en urtvättad tröja med en elefant på med texten "Kenya". I övrigt verkade han smått alkoholiserad, lite lätt psykiskt labil och sa att han inte varit utanför huset på x antal år. Han har inga vänner, men fyra katter som han presenterar som sin familj. De är fortfarande ett par :rofl:
 
Haha sant sant!

Min överjordiskt snygga modell-vän hittade en snubbe som enligt henne var helt perfekt. Hon skulle presentera honom på Riche. Vi drog dit och snubben dyker upp i en urtvättad tröja med en elefant på med texten "Kenya". I övrigt verkade han smått alkoholiserad, lite lätt psykiskt labil och sa att han inte varit utanför huset på x antal år. Han har inga vänner, men fyra katter som han presenterar som sin familj. De är fortfarande ett par :rofl:
Då är han säkert perfekt! Enligt några mindre synliga parametrar. :D
 
Mörkhårig tyst tänkare med strama ansiktsdrag och ledsna ögon. Plikttrogen, idealistisk och djup. Ålder vet jag inte, det spelar ingen roll. Längd spelar ingen roll heller. Men på insidan är han en poet och en drömmare :love:
 
Blond med hår nedanför axlarna, blåa ögon, runt 160-170 cm och är i 25-års åldern.
Slank med tydlig benstruktur och timglasfigur.
Hon är lugn, avstressad, glad, omtänksam, hälsosam, smart, gillar träning och bangar inte för att testa nya sporter/aktiviteter.
Men ändå inga problem med att ta sovmorgon och ha en hemmakväll med god mat och titta på film/tv-serier hela dan.
Naturmänniska och lite äventyrslysten som är nyfiken på världen och vill hänga med på vandringar i regnskogen, bestiga berg eller åka offpist lika gärna som en spaweekend.
Jo, sen älskar hon närhet, kel och sex.
 
Tänk er en statist ur serien Vikings. Typ så ^^
Stark men inte gymkropp, ett par kilo pluss gör mig absolut ingenting. Skägg är bättre ju länge det är, okej med hårig kropp (förutom på ryggen för någon outgrundlig anledning :confused:).
Hyfsad koll på sig själv, han måste ha tid och ork med olabila jag :angel:. Gärna nördiga intressen som historiskt hantverk, en smed kanske vore något :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 775
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp