Jag har inte höga krav på partner men......

Nja, snarare en glasflaska eller mjölkkanna.
Jag har inte superkrav på autenticitet, men i vart fall något som existerade före 1965.

Även om Rausings idé var genial så tänker jag inte på den som primärt vetenskaplig, så han platsar nog inte i fyrklövern. :)
Fast det tycker jag är en del av det roliga, att det är så fel men lite rätt typ.
 
Haha ja, fixar du det så hör av dig. Fast det kan gå om det är ett fysiskt tungt utejobb också lr brandman ;)

Ett krav som jag skulle lagt till var att drömkillen inte får vara allergisk mot häst, hund och katt :idea:

Haha, äsh. Fail again ;).
Maybe in next life :)

Inte allergisk mot nåt vad jag vet dock :p
 
Haha, äsh. Fail again ;).
Maybe in next life :)

Inte allergisk mot nåt vad jag vet dock :p
Inte lätt :D
Jag är (eller har varit, är arbetsledare nu) signaltekniker på järnvägen så behöver någon som är aningen mer händig än mej. Annars får jag tuppjuck på killen om han inte vet hur han ska hantera verktyg eller om han är rädd för fysiskt jobb :angel:
 
Inte lätt :D
Jag är (eller har varit, är arbetsledare nu) signaltekniker på järnvägen så behöver någon som är aningen mer händig än mej. Annars får jag tuppjuck på killen om han inte vet hur han ska hantera verktyg eller om han är rädd för fysiskt jobb :angel:
Lite av ett grundkrav. Händig - och driftig.
 
Min idealman(?) är över 190, blond, korthårig, hårig bringa men inget hår på ryggen, axelbred, stark och vältränad typ gymnast i modellen, mycket god allmänbildning, stor portion humor åt det torrare och intelligenta hållet. Ordnad ekonomi. Dansant. Omtänksam och duktig på att kyssas. :d Kan föra sig i blandade sällskap, social och trivs lika bra i kostym som vandrarkängor, djurvän, händig och snäll. Välutrustad och bra i och utanför sängen. :o :angel:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 775
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp