Bukefalos 28 år!

Jag har inte höga krav på partner men......

Jag tycker att bägge är slanka @Mia_R !
Jag har träffat Dita IRL och hon är dessutom extremt petite, det syns inte på bilder, men tänk 1.55 och 45 kilo typ
Det spelar ingen roll hur lång/kort en person är, antingen är man timglas med en markerad midja eller så är man det inte. Bägge personerna på mina bilder är smala, men det är bara en som är timglas.
 
Nej, timglasfigur är mer benstrukturen. Har du bredare höfter än midja så får du kurvorna vare sig du är mullig, smal eller har små eller stora bröst. Det är skelettet som påverkar det. Men klart det syns tydligare om du är smal.

Ang. timglasfigur, ursäkta min amatörkonst (jag har bara hunnit börja klä henne :') ) men för mig är detta en kurvig men slank och stark kropp.
AtBhh7F.jpg
 
Det spelar ingen roll hur lång/kort en person är, antingen är man timglas med en markerad midja eller så är man det inte. Bägge personerna på mina bilder är smala, men det är bara en som är timglas.

Ja bägge är slanka. En är kurvig. Så tänker jag.
Precis som @DressageNerd illustrerade kan man vara bägge.
Men håller med @stjarnhimmel , vi lämnar det nu!
 
Kurvig
@franzszony-2.jpg


Slank
1464142109937284202.jpg


Visserligen förstärkt profil med korsett, men bara för att visa timglaset.

Men hon sista är ju fotad från sidan! Då ser man ju inte timglasfiguren.
Alltså jag ser timglas bara som att man har bredare höfter än midja. Inget annat. Men alla har väl olika definitioner. Men enligt min def har båda timglasfigur.
 
Men hon sista är ju fotad från sidan! Då ser man ju inte timglasfiguren.
Alltså jag ser timglas bara som att man har bredare höfter än midja. Inget annat. Men alla har väl olika definitioner. Men enligt min def har båda timglasfigur.

Ja, midjan går ju in på båda och höfter och bröstkorg är bredare än midjan.

När jag är smal så är jag både slank och timglasformad, klart det går liksom, förstår inte hur man inte kan vara slank och timglasformad samtidigt? :confused:
 
Ja, midjan går ju in på båda och höfter och bröstkorg är bredare än midjan.

När jag är smal så är jag både slank och timglasformad, klart det går liksom, förstår inte hur man inte kan vara slank och timglasformad samtidigt? :confused:

Tänkte faktiskt på dig när jag läste denna diskussion :o
 
Jag har faktiskt aldrig funderat över hur en perfekt partner skulle se ut och vara. Misha Collins gör mig dock svag i knäna så det kanske är en bra start när det gäller utseende! :laugh:
 
Det spelar ingen roll hur lång/kort en person är, antingen är man timglas med en markerad midja eller så är man det inte. Bägge personerna på mina bilder är smala, men det är bara en som är timglas.

Här är ett exempel för dig.
Mila Kunis är slank. Kirsten dunst är slank och kurvig.

4750cb5d06fc908b7385a40802c6ef1e--mila-kunis-sexy-hot-bikini.jpg
 
Jag har faktiskt aldrig funderat över hur en perfekt partner skulle se ut och vara. Misha Collins gör mig dock svag i knäna så det kanske är en bra start när det gäller utseende! :laugh:

Oj han var tvålfager minsann! :D Jag attraheras inte av de mer "feminina" snygga dragen. Även om jag fattar att andra kan tycka att han är het
 
Rent utseendemässigt ser den perfekta partnern ut i stil med Patrick Wolf. Men för att göra det lite mer allmänt: 35+, över 190, slank (fast inte vältränad! hellre mjuk!), androgyn, stor näsa, gärna lite svart och svår stil, akademiker (helst verksam inom humaniora), känslig men med självdistans och svart humor. Det är lite för många motsägelser för att det ska vara möjligt, de flesta har övergett den stilen i den åldern sedan jag dras lite väl mycket till homosexuella män och lär inte finna så mycket lycka där :D
 
Rent utseendemässigt ser den perfekta partnern ut i stil med Patrick Wolf. Men för att göra det lite mer allmänt: 35+, över 190, slank (fast inte vältränad! hellre mjuk!), androgyn, stor näsa, gärna lite svart och svår stil, akademiker (helst verksam inom humaniora), känslig men med självdistans och svart humor. Det är lite för många motsägelser för att det ska vara möjligt, de flesta har övergett den stilen i den åldern sedan jag dras lite väl mycket till homosexuella män och lär inte finna så mycket lycka där :D

Haha du beskriver en av mina bästa vänner. Svinhet. Bara lite för ung för mig men annars MUMS. Han är typ ett universialgeni inom ALLT. Operan, dansare, filmarbetar, författare, fotograf.. Svinhet gentleman, utseendemässigt allt ovanstående och lite till. Tar ut dig på middag och drar ut stolar, öppnar dörrar, går armkrok med dig hem .... och ja GAY *damn* *:rofl:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 855
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Ridskoleryttare
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp