Jag kom in!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
3100 kr/månad. Då ingår strö, grovfoder + nåt kraftfoder (havre kanske?) samt utsläpp och lunchfodring vardagar. Resterande pass delar de inackorderade på.
Det är ju inte så farligt ändå. Vart låg det? Hur stort är det?
 
Jag sällar mig till skaran som säger grattis och önskar dig välkommen till Uppsala (även om jag håller till några mil från stan) ! :)
 
Om man kan hitta plats i helkollektiv (och har tid att ta stallpass) kan man få ner kostnaden en del även ganska nära stan, mitt tips är att du går med i gruppen "Vi med häst i Uppsala län" och efterlyser stallplats. Du har väl inte så stor häst, vilket underlättar saken - det finns en del trevliga stall där takhöjden inte räcker till för de stora halvbloden.
 
Nu vet jag inte vart du kommer bo men @svea fick mig att tänka på att det finns många sådana stall i Hågadalen, nära Eriksberg och Flogsta. Det ska vara väldigt bra ridvägar där :)
 
Nu vet jag inte vart du kommer bo men @svea fick mig att tänka på att det finns många sådana stall i Hågadalen, nära Eriksberg och Flogsta. Det ska vara väldigt bra ridvägar där :)
Jag kommer bo på SLU åtminstone de första 3 månaderna. Jag har en lägenhet på rivningskontrakt där.
 
My bad, kan inte hålla reda på alla på buke. :laugh:

Skåne, Östergötland, same, same. ;)
Nästan samma ;)

Men visst är det en prisskillnad. En lösdrift jag hittade som inte har någonting alls kostar 3500. Och då får man ta en del fodringar om jag har förstått saken rätt....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 302
Senast: SiZo
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 286
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Med lite mer information om arbetsförmågetest och vägen till arbete. När jag kom på plats, var det folk som själva var "inskrivna", som...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 065
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp