Bukefalos 28 år!

Jag måste bara visa er

Syrran till Kassandra, Thekla
068.JPG


Gå ut? Jajamensan!
069.JPG

077.JPG


Och så lilla söta Charlotte
038.JPG

081.JPG
 
Min dvärghamster var bra på att klättra. Trodde alla hamstrar kunde det :confused:
Inte guldhamstrar egentligen. Tror dom är lite för "tunga". Kassandra är stor, väldigt stor för att vara hona men hon klättrar rätt bra. Hennes mindre syrra kan inte klättra alls.
 
Eller klättra och klättra kom jag på, beror ju på vad man menar. Alla mina kan såklart klättra upp på sina hus eller över trädstammar osv. Men Kassandra kan klättra på väggarna om det är strukturtapeter och hon kan klättra upp på baksidan av skåp genom att trycka ryggen mot väggen och sätter klorna i den lätt strukturerade baksidan på skåpen.
 
Min guldhamster använder ca 2 sekunder på att ta sig från golvet och upp på köksbordet.
Hon använder elementet som stege.
Så de kan nog klättra rätt bra om dom vill
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
580
Senast: Sirap
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
Svar
10
· Visningar
1 116
Hästvård Behöver lite input! Häst som vid två tillfällen (med två år mellan) visat lättare koliksymptom denna tiden på året i samband med vårsol...
Svar
10
· Visningar
709
Senast: Ray
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 384
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp