Bukefalos 28 år!

Jag måste bara visa er

Syrran till Kassandra, Thekla
068.JPG


Gå ut? Jajamensan!
069.JPG

077.JPG


Och så lilla söta Charlotte
038.JPG

081.JPG
 
Min dvärghamster var bra på att klättra. Trodde alla hamstrar kunde det :confused:
Inte guldhamstrar egentligen. Tror dom är lite för "tunga". Kassandra är stor, väldigt stor för att vara hona men hon klättrar rätt bra. Hennes mindre syrra kan inte klättra alls.
 
Eller klättra och klättra kom jag på, beror ju på vad man menar. Alla mina kan såklart klättra upp på sina hus eller över trädstammar osv. Men Kassandra kan klättra på väggarna om det är strukturtapeter och hon kan klättra upp på baksidan av skåp genom att trycka ryggen mot väggen och sätter klorna i den lätt strukturerade baksidan på skåpen.
 
Min guldhamster använder ca 2 sekunder på att ta sig från golvet och upp på köksbordet.
Hon använder elementet som stege.
Så de kan nog klättra rätt bra om dom vill
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 555
Senast: Gunnar
·
Fritid Under en sommar spenderar jag många timmar på olika badplatser, mestadels simmandes runt i vattnet då både jag och mitt barn är mer...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Roheryn
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Varför är det okej för allaandra att tycka att jag är dålig och att jag inte duger och att jag inte är bra nog men JAG får inte säga att...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 341
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp