Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

Sv: Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

kan bara halla med!! :)

Mimifly, du ar alltid trevlig, rolig att prata med och hjalpsam! :bow: :bow:

Himla fint gjort for en himla fin manniska!
 
Sv: Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

Det ska vara buke till att få en människa som är helt nere, att le och bli varm inombords...
Tänk att så "lite" kan göra så mycket...era ord värmer verkligen! :love:
 
Sv: Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

Nåja, det är ju inte för antalet som Mimiflugan fått Survivor. Utan för att hon faktiskt är en sån! Hon lever mot alla odds, och imponerar på läkarna genom att gå på konserter och rida och ha sig! :D
 
Sv: Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

Precis så var tanken.
Och att Mimi skulle få bli lite bortskämd!:D:love:
 
Sv: Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

Det ska vara buke till att få en människa som är helt nere, att le och bli varm inombords...
Tänk att så "lite" kan göra så mycket...era ord värmer verkligen! :love:

Tänk så mycket du gjort för så många :bow:
 
Sv: Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

Nåja, det är ju inte för antalet som Mimiflugan fått Survivor. Utan för att hon faktiskt är en sån! Hon lever mot alla odds, och imponerar på läkarna genom att gå på konserter och rida och ha sig! :D

Ok då behöver jag inte öka takten så jag når 30´K innan jag dör:angel:
 
Sv: Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

Det är roligt när man med enkla medel kan göra någon lite gladare, och utifrån kommentarerna här är du mer än välförtjänt av denna titel.

Jag var inte helt säker på om titeln skulle gillas så jag lade in möjlighet för dig att, om du vill ändra den till (nästan) vad du vill.

Eftersom jag kände mig lite snäll :) valde jag även att tilldela alla användare som just nu har fler än 35000 inlägg en möjlighet att ändra sin användartitel.
 
Sv: Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

Men nu blev jag ju bukefalist igen? :o
Jag älskade min fina "status" ju! :love:
 
Sv: Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

Om du går till Kontrollpanel och Ändra dina uppgifter - kan du då ändra din titel själv?
 
Sv: Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

Prova gärna igen, jag tror att jag lyckades göra lite fel, jag hoppas att jag lyckats fixa det nu.
 
Sv: Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

Du får gärna testa du med om du kan ändra din titel, det kanske är någon generalbugg för alla jag gett möjlighet att ändra.
 
Sv: Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

Jag har redan försökt.
Det var ju så frestande.
Men det fungerade inte.
 
Sv: Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

Jag hittade inte ens någonstans att ändra? Det kanske är det som är buggen dock, eller så är jag bara halvblind...
 
Sv: Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

Då fungerar det troligen inte så som jag trodde. Tills vidare får ni nog tyvärr räkna med att det inte fungerar, det är tydligen bara jag som kan ändra titeln för "vanliga" användare.
 
Sv: Jag ser ut som en "eek" smiley just nu!

Då fungerar det troligen inte så som jag trodde. Tills vidare får ni nog tyvärr räkna med att det inte fungerar, det är tydligen bara jag som kan ändra titeln för "vanliga" användare.

Jag känner mig oerhört glad och hedrad i alla fall! :) :love::bow:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
471
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 649
Senast: Hellhound
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 349
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 970
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp