Jag trodde jag sett allt..

Sv: Jag trodde jag sett allt..

Öh...okej:crazy: jag har aldrig haft några problem med mina hundars sexualitet.
Kanske att företaget skulle läsa på lite enkel hundpsykologi:grin: men allt går ju att sälja med mördande reklam och det blir säkert en hit för alla okunniga hundägare som finns världen över.
 
Sv: Jag trodde jag sett allt..

Men herregud :S Hundar har väl ändå inte den sexuella driften att tillfredsställa sig själva för att ha det skönt utan för att föröka sig. Skaffa tik? :crazy:
 
Sv: Jag trodde jag sett allt..

Jag såg den och skrattade mig nästan harmynt :rofl:

Vette sjutton hur de resonerade när de tog fram den produkten och koll på hundar har de nog inte :crazy:
 
Sv: Jag trodde jag sett allt..

men herregud, ska jag skratta eller gråta?;O ;D jag hade ALDRIG köpt en sån till min hund. NÅGONSIN!!
 
Sv: Jag trodde jag sett allt..

Säger bara en sak....SJUUUUUUUKT!
 
Sv: Jag trodde jag sett allt..

Tjaa kan väl vara en lösning för dom som inte står högre i rang än sin hund :D En hund juckar på sina människor för att visa att den är dominant, inte för att den är kåt och vill lägga sin sats på någons ben! :rofl: T.om tikar juckar ju om de är dominanta!
 
Sv: Jag trodde jag sett allt..

Ja detta var verkligen inte friskt.;P
 
Senast ändrad:
Sv: Jag trodde jag sett allt..

Men herrejösses! Vem kommer på såna här saker?!

Vad är nästa dumhet? Dildos till tikar eller? :grin:

Helkorkat tycker jag i alla fall
 
Sv: Jag trodde jag sett allt..

Nämen nu förstår jag inte...den är ju jättebra!! Om din vovve inte kan låta bli ditt/grannens ben...då rycker du fram gummidonnan och så ska kåt-vovve fortsätta "jobba" med den....jag tror jag döööör...ha ha ha.

Nä nä juckande hundar ska domineras dirkekt...skulle ALDRIG tolerera sånt beteende hos mina hanhundar...fy fan vad äckligt!
 
Sv: Jag trodde jag sett allt..

Jag halkade in på tillverkarens hemsida för ett tag sedan och jag trodde inte heller mina ögon... sjukt :crazy:
 
Sv: Jag trodde jag sett allt..

hahah, oj oj, dom kanske ska läsa på lite om det där med juckande..det e ju sällan pga att hunden är "kåt", kanske om det är en tik som löper precis i närheten..men inte så att dom skulle behöva en sexleksak..herregud, jaaja, tack för kvällens garv!
 
Sv: Jag trodde jag sett allt..

Tjaa kan väl vara en lösning för dom som inte står högre i rang än sin hund :D En hund juckar på sina människor för att visa att den är dominant, inte för att den är kåt och vill lägga sin sats på någons ben! :rofl: T.om tikar juckar ju om de är dominanta!


vilket fö inte stämmer helt. en hund kan jucka på sin människa för att pocka på uppmärksamhet och för att det är ett socialt beteende.. det finns en bra artickel på "hund i fokus" hemsida om detta..
 
Sv: Jag trodde jag sett allt..

Men allvarligt, ska hunden tända till måste väl denna leksak lukta löp, gör den det hela tiden lär ju hunden aldrig få nog eller?

btw visar ju hundar bara domians genom juckandet, så vrf ha en sexleksak för att lugna dem? De är väl vanligt att hunda blir mer ´dominanta när de fått para.

hm.. men rätt skrattretande är det ju.. :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
782
Övr. Hund Lite bakgrund: Jag och min sambo har beslutat oss efter 2års funderande och diskuterande, att nu är perfekt tid för oss att adoptera en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 802
Senast: Elektron
·
  • Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
21 318
Senast: MML
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp