Jag vill resa!

Ackela

Trådstartare
Heeej alla glada!
Jag tänkte satsa på att sticka ut och resa nästa sommar och behöver lite tips och råd!
Det blir troligtvis i Europa... Är det någon här som har varit ute i 1-3 månader som vill dela med sig av vad hela kalaset gick på? Jag förstår att det beror på vad man gör och var man bor osv, men jag hör gärna även vad ni gjorde för summan det gick på :) Jag måste börja spara pengar :laugh:

Hur har ni gjort med boende osv, har ni bokat allt i förväg eller bokat under tiden ni är ute? Jag tror inte att jag vill bestämma innan exakt var jag ska och när, utan jag vill ta det lite som det kommer.

Har ni några ställen som ni absolut tycker att man måste se? Jag tar gärna emot tips om platser som inte är så uppenbara turistföremål, såna kan jag nog hitta själv ;)
Eller har ni några platser man absolut inte bör se/åka till? ;)

Berätta gärna det ni tycker att man borde veta! Tacksam för alla svar! :D
 

Liknande trådar

Fritid Jag stickade lite som barn och har stickat en och annan halsduk med bara räta maskor och det är ju inte så avancerat (vad jag minns)...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 552
Senast: vilde
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
474
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 590
Senast: sjoberga
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 104
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp