Bukefalos 28 år!

Jag vill se bilder på era klädkammare! (Walk in closet)

Fashionistan

Trådstartare
Jag ska snart flytta och får då en egen liten Walk in closet! :D

Nu är det ingen stor och lovely ala SATC men det är alltid något, jag kommer att få plats med en ganska stor byrå att ha underkläder och liknande i + skoställ för klackar och även hängare för alla kläderna (vill hänga upp dom på ställ som i butiker) och kommer att beställa galgar med guldigt tyg på från Zara home :love:

Här hemma har jag också en hyffsat stor garderob med enorma lådor :d, men nu ska jag alltså äntligen få ett litet rum för mina godbitar och vill se era klädkammare/WIC för ännu mer inspiration till förvaring! :D:d

(Har hemskt mycket diadem & hårband osv, skulle gärna vilja ha dom på byrån under en spegel)
 
Sv: Jag vill se bilder på era klädkammare! (Walk in closet)

Jag tänker inte fota för jag har det för stökigt :D

Men, jag gillar också tanken på kläder på stänger, men de blir dammiga fort och har man dagsljus (vilket man givetvis vill ha) bleks tygerna av att hänga framme jämt. Nu hänger klänningarna i fodral istället. När jag bor så att jag ska bygga nytt ska jag ha garderober med stora skjutdörrar så att man kan öppna och få överblick men ändå ha kläderna skyddade från dagsljus och damm.
 
Sv: Jag vill se bilder på era klädkammare! (Walk in closet)

Min ser ut så här:
182265_10150107030424648_568189647_6162532_5584843_n.jpg


Tänker ta ut garderoben och ha en klädstång och en byrå där till vänster. Har krokar och skoställ till höger. Har numer ett draperi för dörren också som är fördraget.
Har inget fönster så kläderna blir inte blekta.
 
Sv: Jag vill se bilder på era klädkammare! (Walk in closet)

Smart med skjutdörrar! Ska lägga det på minnet.
 
Sv: Jag vill se bilder på era klädkammare! (Walk in closet)

I min "nya" lägenhet har jag mer min hall som walk-in-closet eftersom det inte får plats någonannanstans.
Där finns bla en PAX-garderob med skjutdörrar (dvs halva garderoben måste vara täckt av dörrarna) och jag blir galen på dom! Jag vill kunna flytta kläder i hela garderoben och komma åt allt samtidigt utan att behöva hänga bort det nånstans för att sen dra två stora dörrar fram och tillbaka.
Jag kommer sätta upp bra draperier istället för dörrar!
 
Sv: Jag vill se bilder på era klädkammare! (Walk in closet)

Okej, kanske inte så smart med skjutdörrar ;) Inte Pax iaf!
 
Sv: Jag vill se bilder på era klädkammare! (Walk in closet)

Jag har spegeldörrar (skjut) på min garderob nu och det är underbart, men jag kan dra bort dom helt så att hela garderoben syns, det måste vara väldigt jobbigt att bara kunna se halva!

Ungefär i den storleken som du visar blir väl min också, fast jag ska inte ha någon garderob i garderoben, utan klädstänger och en kristallkrona i taket! :love:
 
Sv: Jag vill se bilder på era klädkammare! (Walk in closet)

Kan väl visa bilderna från min gamla lägenhet, nu är de iofs lite fixade inför visningen.
4853642338_d75947a220.jpg

4853020909_e478a6a28d.jpg


I andra hörnet fanns några vanliga garderober där finare klänningar mm hängde.
 
Sv: Jag vill se bilder på era klädkammare! (Walk in closet)

Ja det var också trevligt, men jag vill inte ha trådbackar, är allergisk mot det! ;)
 
Sv: Jag vill se bilder på era klädkammare! (Walk in closet)

Kolla ikea och systemet stolmen, kan vara riktigt snyggt!!
 
Sv: Jag vill se bilder på era klädkammare! (Walk in closet)

Elfa är väl annars de som är kung på garderobsinredningar, de har massor av olika typer av hyllor och hängare, det ser snyggt och prydligt ut och blir stadigt.
 
Sv: Jag vill se bilder på era klädkammare! (Walk in closet)

vill se era klädkammare/WIC för ännu mer inspiration till förvaring! :D:d
Vi har ett helt litet rum som walk in closet och NÄ du vill garanterat INTE gå in där.

I taket hänger kläder på en klädstång och längs ena väggen är det 3 garderober som vi har smågrejor i. Mellan garderoben och ena väggen står en reservmadrass ( avsedd för gäster). På golvet står plastväskor med bla extra kuddar och täcken. I hörnet står ett par svärd och ett teleskostativ samt en massa annat. På väggen mittemot garderoberna finns ett par hyllplan för grejer..

Det är snarare en "åla in" closet än en walk in closet...

Den skulle behöva vara dubbelt så stor för att verkligen fungera till våra saker.:angel:
 

Liknande trådar

Hemmet Har köpt lägenhet och helrenoverar för fullt. Men står nu i valet och kvalet! Det är en 2a på 63kvm och "problemet" är att jag inte vet...
Svar
15
· Visningar
5 387
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp